| | | Orbx KCGX Meigs pro XP11 4. 3. 2018 / 09:55 | |
| | | |
|
| | | Orbx KCGX Meigs pro XP11 4. 3. 2018 / 11:38 | |
| | Platí samozřejmě i crossplatform sleva. Pokud má člověk ORBX scenérku pro jinou platformu, dostane 40% slevu. |
| |
|
| | | Orbx KCGX Meigs pro XP11 5. 3. 2018 / 19:51 | |
| | Safra. To vypadá dobře. Navíc Meigs je taková srdcovka. Co jsem se od tamtud nalétal. |
| |
|
| | | Orbx KCGX Meigs pro XP11 7. 3. 2018 / 12:25 | |
| | Pro zajímavost, pondělní vyjádřeni Johna Venemy
"All you all know we released KCGX Meigs Field for X-Plane 11 yesterday, and it's proving to be a HOT seller, certainly on par or if not better than small to medium airports for our other platforms. "
2018 X-Plane (sort of) Roadmap
We don't yet have a formal roadmap to announce yet but here is the rough plan:
- Hire more XP experienced developers to add to those already recently joined
- Port our most popular small to medium airports to XP11
- Potentially port some of our larger more complex airports and their attached 'micro-regions'
- Develop a photoreal Pacific Northwest region
- Port the PNW airports across to establish a bush-flyer's paradise
- Work with Ben Supnik and the guys at Laminar to try and add bone animations to the sim so we can add some Flow technologies
- Release more 'first-for-XPlane' titles (yes, we may end up porting XP airports back to FSX/P3D/AFS2, how about that eh? )
- Port across our Netherlands photoreal region
- Investigate further US regions
- Investigate a UK photoreal region with ported and brand new airports
A ochutnávka z připravovaného "first-for-XPlane" letiště:
|
| |
|
| | | Orbx KCGX Meigs pro XP11 7. 3. 2018 / 12:46 | |
| | Věřím tomu, že nemálo users kvičí radostí Je to fajn. ORBX v XPL potěší vo tom žádná. Co pa asi Johnovi přelítlo přes nos, že přeci jen vyšlo něco do XPL a dle posledních zpráv to není poslední letiště/region atp. |
| |
|
| | | | Orbx KCGX Meigs pro XP11 7. 3. 2018 / 13:01 | |
| | ze by si konecne uvedomil, ze xpl napreduje dopredu a vyvoj ide dalej ? aj teraz vela uzivatelov preslo na XPL len pre podporu VR... |
| |
|
| | | | | Orbx KCGX Meigs pro XP11 7. 3. 2018 / 13:35 | |
| | řekl bych že to vyjádření na konci 2016/začátku 2017 bylo unáhlené a XPL11 byl ještě coby beta. Hodně věcí co lidi na XPL nezkousli verze 11 odstranila (například snadněji uchopitelné UI, lepší renderovací možnosti atd.) Taky to že postupně přichází nový vývojáři a jde vidět posun v kvalitě (třeba Pipery od Just Flight jsou ukázkou nejen funkčního ale i hezky vypadajícího letadla). Kvalitních scenérek ale v XPL není dost a to nejen letišť ale i regionálních. Pro mnohé nejsou výsledky Ortho4XP a W2XP dostačující a raději si za kvalitní kousek zaplatí
Uživatelů VR není obecně moc a v případě leteckých simů hodně lidí šahá po AFS2 který je neskutečně svižná a jednoduchý, tudíž si člověk tu VR víc užije. VR určitě fajn pro nějaký VFR krátký let, ale letět 15 hodin v komplexní tubě přes půlku světa? Asi ne. Takže nevidím že by ty přechody byly nějak výrazné. A obecně nabídka trubek je stále vnímána lepší v P3D než v XPL a v letové hladině ani nepůjde moc poznat rozdíl mezi Orthem a land classy.
Co je ale hlavní, není to nutně přechod. Chápu že místní komunita je z velké části příznivcem nějakého konkrétního simulátoru a jiný nepoužívá ale mnoho lidí, a hlavně věrných ORBX zákazníků (takoví ti sběratelé co mají téměř, neli celou kolekci všech ORBX scenérek) na jiný simulátor nepřecházejí, jen doplnňují své možnosti volby. ORBX tak dle mého nejen že získá nové zákazníky v uživatelích XPL, ale hodně stávajících donutí k nákupu protože prostě budou chtít ORBX mít i pro XPL a někteří z nich si ten XPL pořídí právě kvůli tomu že tam bude ORBX. |
| |
|
|