FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 6. 7. 2025, Den upálení mistra Jana Husa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku Jeden příspěvek | Celý strom
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku   24. 3. 2018 / 08:44
artoo
Ano, to co píšeš přesně zapadá. Osobně nechápu proč a k čemu používat 2-sided materiály. To je z principu věci špatně a bylo to špatně už v dobách FS9. Vím že SDK to umožňovalo, ale po technické stránce naprostá prasárna (ono jich ostatně v FS sdk bylo víc, co si budem povídat).
Koukal jsem se na ten FSX2xplane a ona je to historická záležitost z dob XPL8-9 a od té doby na to Jonathan nešáhl. A asi ani není divu. Ono se z toho nic moc víc dostat nedá. Ostatně to že jsou ty objekty spláclé do roviny a v XPL pak levitují a nedá se s tím nic moc dělat, to je taky bohužel důsledek nedobrého přístupu k vytváření objektů z dřevních dob FS. Ale holt takový byl vývoj a MS jde často vlastníma cestama proti celému světu (a víme kam občas dojde)..

S tím konvertem je asi nejrozumnší prostě vzít původní modely a udělat to ručně. Dneska by to teoreticky neměl být takový problém. ModeConverterX umí myslím uložit řadu formátů, který se dají dostat do jinejch aplikací. A současný XPlane2blender pro nový Blender 2.7 je hotová pohádka..

S tím ortem jsem to řešil, když jsem dělal LKPR. Taky jsem měl pochopitelně koupené v JTSK. Ono je to ve skutečnosti maličko složitější a nejde jen o natočení, ale i o drobnou deformaci. Ale v měřítku takového letiště jde o prd. Prostě pokud to bude o nějakej ten pixel vedle, nic se nestane. Já to udělal tak, že jsem si vybral několik kalibračních bodů (vizuálně - třeba roh pole atd), odečetl jejich souřadnice v JTSK a převedl si je na WGS. Pak jsem to prostě ručně natočil a postupně doladil aby to jakž takž sedělo. Ve WEDu si můžeš krásně naklikat ty kalibrační body s přesnou souřadnicí a pak to prostě ručně natočit a tradá....
 
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - FSPilot Zobrazit celý strom22. 03. 18 v 16:38
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - Raspber Zobrazit celý strom22. 03. 18 v 18:28
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - ulitej Zobrazit celý strom22. 03. 18 v 18:42
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom22. 03. 18 v 20:15
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - okjar Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 03:44
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - Vačice Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 09:27
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - mano Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 11:15
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - FSPilot Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 11:18
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 11:46
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - FSPilot Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 13:21
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 13:37
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 15:11
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - mirda Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 16:00
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 16:12
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - mirda Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 16:15
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 16:47
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - mirda Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 18:50
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 18:53
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - mirda Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 19:03
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - artoo Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 19:03
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 19:54
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - artoo Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 20:39
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - Willhelm Zobrazit celý strom24. 03. 18 v 04:45
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom24. 03. 18 v 07:05
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - artoo Zobrazit celý strom24. 03. 18 v 08:44
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - Willhelm Zobrazit celý strom24. 03. 18 v 11:34
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - PT Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 17:14
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ