To co je na fotce je tearing. Grafická karta cpe do monitoru snímek hned jak ho spočítá a nehledí na to zda ho stihne monitor vykreslit nebo ne. jinými slovy vidíš více snímků najednou ale ne celý. Zapni vertikální synchronizaci a budeš mít po problému. Popřípadě pokud máš monitor s podporou Gsync, zapni gsync, grafika pak nečeká na překreslovací periodu monitoru, ale přizpůsobí monitor svému tempu.
Hloupě se zeptám, udělal jsi update systému a aktualizoval si ho? Někteří lidi měli nějaké problémy ale s padáním.. KB4054517 bylo řešení.
Nicméně tady je to zcela jasně nastavením toho NV profilu. Je skutečně aktivní? Tuším že nastavení FXAA na on a vynucení indikátoru aktivního FXAA by mohlo prozradit zda ten profil funguje, případně tomu nastav nějaký frame limit přes driver grafiky, bez vsync samozřejmě a bez frame limitu ve fsx, zda se ti ten limit aplikuje.
To že to v dřívější verzi windows fungovalo a po updatu ne, není nutně problém té aktualizace |
|