FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 24. 11. 2025, svátek má Emílie Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-plane 11: Lua rendering script Jeden příspěvek | Celý strom
X-plane 11: Lua rendering script   17. 8. 2018 / 21:10
OndraT
Za sebe vřele doporučím Advanced Settings - prakticky ti to zpřístupní tu hromadu nastavení, co byla v XP10 a kterou dali v rámci zjednodušení GUI :/ v XP11 pryč. Do detailu si nastavíš věci jako hustota stromů, silnic, domů, aut na silnici přes míru detailu zakřivení silnic a cest po míru detailů na letištích, ale i třeba vykreslování stínu a generování shadowmapy a další technický vymoženosti, kterýma se dá nahnat (nebo zprznit ) framerate. Navíc nic neběží pořád, jako u ostatních uvedených věcí, prostě se to jen při startu nastaví v datarefs a tím je hotovo.

Ještě doporučím mrknout na vyladění vody - pokud nebudeš lítat s hydroplány, tak voda z výšky pak vypadá o dost líp. Já používám TrueWaves z balíčku FSenhancer (na ten taky mrkni, neni k zahození, prakticky jde jen o sadu LUA skriptů s pár texturami, k tomu je i ReShade, ale "nainstaluješ" si jen co potřebuješ).

Jinak kuchej, kuchej a do jednoho skriptu dávej , jen bacha, FWL (FlyWithLUA) opravdu umí žrát docela hodně prostředků pokud budeš volat hromadu funkcí. Pokud to jde, tak nastavit proměnný a skript už dál nepouštět, pokud je potřeba vyčítat proměnný a mít skript běžící, tak ať běží třeba jen jednou za vteřinu (nebo pak každý frame, což někdy může být smrt, ale samo záleží na množství funkcí).
   Seznam příspěvků  
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ