FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 19. 5. 2024, svátek má Ivo Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak na adresné názvy textur v Model Converter?? Jeden příspěvek | Celý strom
Jak na adresné názvy textur v Model Converter??   4. 9. 2018 / 11:34
dvojan
Poradíte někdo " polopaticky", jak změnit názvy textur např. při konvertování objektu *.dae na *bgl pro FSX? Vygenerované textury mají občas názvy _auto**.dds a když chci objekty dát do jednoho balíku, tak se textury přepisují. Třeba u jednoduché textury _a1.dds (komín red) bych to potřeboval změnit název např. na kom_a1.dds. Jinými slovy mi jde o to, aby rozdílné *.bgl měly své adresné textury. Za konkretní rady případně návod i SZ dík.
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ