FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 6. 7. 2025, Den upálení mistra Jana Husa Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Normálové NML textury pro X-plane Jeden příspěvek | Celý strom
Normálové NML textury pro X-plane   17. 11. 2018 / 10:42
Willhelm   
Mám trochu problém s tvorbou a funkcí normálových a spekulárních map.
Používám Nvidia plugin ve Photoshopu.
Otevřu texturu modelu 712, pak Filter - NVIDIA Tools - NormalMapFilter
Tam nechávám:
Height Generation - 4 Samples
3D View Option - Animate Light
Height Source - Average RGB
Alpha Field - Unchanged
Výsledek uložím jako 712_NML.png
Do modelu 712.obj exportovaného z Blenderu dodám v editoru sekci s názvy textur:

TEXTURE 712.png
TEXTURE_LIT 712_LIT.png
TEXTURE_NORMAL 712_NML.png

Teoreticky by se po nahrátí modelu v XP měla normálová mapa projevit a udělat na rovných plochách hloubkový efekt a protože je normálová textura modrá, měla by se projevit i spekulárnost a povrchy by měly být lesklé. Ale nestane se, model v XP vypadá stejně jako bez definované a přítomné normálové textury. I když to není konečný stav už tady je problém a nevím kde.

Dalším krokem by měla být úprava té normálové textury tak, aby modrá zůstala jen v okenních tabulích a zbytek byl "žlutý". Bohužel o toto jsem se pokušel, ale opravdu nevím jak změnit byť i celou modrou normálovou mapu na žlutou, ne tak pak její části. Poradil by prosím někdo, kdo se vyzná v grafice podstatně lépe než já, kde dělám chybu.
27504 B / 550 x 550 / 712.png
12472 B / 550 x 550 / 712_NML.png
 1x  
Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ