|  |  | problém s LKPR 28. 4. 2005 / 19:00 | |
|  | Ahoj,
mám staženou LKPR pro FS2004 a zobrazuje se mi kromě nově vytvořených pojížděček taky pojížděčky deufaultní-potom je v tom na dráze naprostej zmatek-nevíte jak to odstranit?
|
| |
|
 |  |  | Re: problém s LKPR 28. 4. 2005 / 19:42 | |
|  | Fakt nedávno tady o tom psal Marky Parky, je to nějaký problém s Exlude v AFDatech. Hledej jeho příspěvky. |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 15:33 | |
|  | Nevím co s tím je-zkoušel jsem nainstalovat AFD data pro LKPR(AF2_LKPR_040720) a vůbec nic se nezměnilo.Já nemám problém s tím,že by se mi zobrazovaly navíc deufaultní budovy-mě se zobrazují navíc deufaultní pojížděčky...podívejte se prosím na obrázek...fakt nevím,jak to odstranit
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 15:35 | |
|  | ještě ten obrázek |
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 15:38 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 20:01 | |
|  | cetl...ale moc moudrej z toho nejsem
zkusil jsem ty AFD data (mam je stahly z fsscenery.org) dat do addonscenery/scenery ,ale vubec nic se nezmenilo...fakt uz nevim,jak to vyresit  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 21:29 | |
|  | Tady vypadá, že nejlepší bude jít zpátky na začátek - já bych dal vše co se týká prahy a jejích AFDat pryč (poctivě najít všechny AF2_LKPR.bgl nebo jak se jmenují). ak nainstalovat scenerku standartněa plně. AFData byh pak dal jednak do ...\scery prahy a jednak do \scenery\world\scenery. Já osobně preferuji plnou scenerii a chyby v pojezdu AI letadel (lítám spíš on-line). |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 30. 4. 2005 / 12:19 | |
|  | Tak jsem to nejak pokusem-omylem dal dohromady...sice uz zmizely deufaultni pojizdecky,ale nejsou zde zadne smerove tabule pro pojizdeni a mnoho beznecho znaceni chybi...je to normalni pro tuto scenerii,nebo je to opet chyba?? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 30. 4. 2005 / 13:37 | |
|  | Záleží také na úrovni detailů scenérie, kterou máš nastavenou v FS. Při více snížených detailech vidět nejsou. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 30. 4. 2005 / 13:46 | |
|  | u ostatnich letist to funguje bez problemu a co tam ma byt,to tam je-jen u LKPR se mi to nezobrazuje...vlastne ano,zobrazovaly se mi ty cedule,ale kdyz jsem tam mel jeste navic ty deufaultni pojizdecky...ty byly castecne prekryty novymi pojizdeckami(ale ne presne) a ty cedule byly tedy napr. v prostredku nove pojizdecky (
Nejde treba nejak zaridit,aby mi zustaly nove (ne deufaultni)budovy a mohl bych odstranit nove pojizdecky tak,aby mi zde zustaly ty deufaultni?
Nebo jak to tedy spravit?Uz fakt nevim,co s tim muze byt |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 30. 4. 2005 / 18:07 | |
|  | To že se zobrazují u jiných default letišť neznamená, že se budou zobrazovat ve tvojí LKPR, takže nastav Scenery Complexity na Extremely Dense, nebo jak to je. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 30. 4. 2005 / 22:22 | |
|  | clovece ! diky moc,ono to skutecne pomohlo!! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 1. 5. 2005 / 12:58 | |
|  | jeste neco...ted vsechny pojizdecky fungujou bez problemu,ale osvetleni runwaye v noci je nejake divne...kdyz jsem s letadlem na zemi
vse funguje bez problemu,ale jak vzletnu tak tak 50 m nad runway,vsechna svetla na runwayi zhasnou-to je docela blby,kdyz se mi pri pristani rozsviti runway,az kdyz budu nad ni (ostatni svetla na pojizdeckach funguji bez problemu)
Nevite jak tohle vyresit? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 1. 5. 2005 / 13:16 | |
|  | Mam pocit ze tohle je v LKPR schvalne.... jinak rozsviceni drah je navazane i na naladene ILS dane drahy.. snad se nepletu  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 1. 5. 2005 / 15:15 | |
|  | diky moc...mel jsi pravdu,skutecne to tak funguje.
A jeste posledni vec autogen budovy se mi na uzemi prahy zobrazuji jen v okoli Prahy,ale ne v centru...mam vse stazene z fsscenery.org -autogen i ortomapu...
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 1. 5. 2005 / 19:59 | |
|  | Ja vim ze je to neprijemne takhle odkazovat, ale z hlavy nevim ktere soubory z LKPR mas smazat a uz jsem to sem na forum daval mnohokrat ( ale opravdu moc moc davno ), takze zkusit pohledat forum na tohle tema tak rok zpatky....
|
| |
|
 |  |  | Re: problém s LKPR 28. 4. 2005 / 21:30 | |
|  | Přeji pěkný večer vespolek! No já mám podobný problém v Pardubicích, po instalaci letiště staženého zde z Periskopu mi tam zůstalo nějaký velký éro (omlouvám se za neznalost, nepoznám, zda je to bulík nebo co, má na sobě napsáno World Travel a je bílo-červeno-černý). V defaultním nastavení stál na betonu, teď je zaraženej zadkem v plotě a zbytkem stojí za plotem v trávě.
Teda ne že by mi to nějak strašně vadilo, je to tam jako taková raritka ), ale tady kolegovi to vadí, a tak mi jde o princip, jak to odstranit. Myslím, že se mi podařilo najít ty 2 příspěvky od Marky Parky, i jiné, ale nejsem z nich moudrá. Nevím, co je AFCAD, co jsou AFD data, kde hledat to Exclude (opravdu se moc omlouvám...), tak kdyby se našel někdo ochotný a vysvětlil, jak to odstranit, aby to pochopil i neznalec...
Budu moc vděčná, dík předem! |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: problém s LKPR 28. 4. 2005 / 22:46 | |
|  | Stručně :
AFD Data - popisují letiště z hlediska umístění stojánek, pojížděček a rwy - pokud je v addonu letiště umístěno odlišně od FS defaultu , stojí letadla mimo předpokládané pozice
prakticky je presentován BGL souborem , který tato data definuje
AFCAD - grafický program pro editaci AFD dat. - bohužel pravděpodobně poslední práce FS guru Lee Swordyho
Exclude - pokud má addon letiště definované své budovy a podobně , odstraní defaultní budovy definované ve FS -
prakticky je opět presentován BGL souborem
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 08:34 | |
|  | Ještě bych si doplnil doplnit. Na rozdíl od FS2002 kde AFData byla skutečně jen informace o rozmístění a výšsce rwy, taxi apod. (podstatné v podstatě pouze pro AI provoz) tvoří tato u FS2004 v určitých případechzároeň i vizuelní podobu letiště. V podstatě je tomu tak u všech defaultních letišť. V takovém případě změnou např. AFCADem (budiž mu země lehká) dojde i k viditelné změně ve scenérii. Vzhledem k jistým omezením takto tvořeného letiště (malý výběr textur, světel aj.) se u přidaných scenérií AFData opět stávají pouze výše uvedenou informací a vizuální odoba letiště je tvořena vpodstatě jako jakákoliv jiná scenérie.
Jo, důležitáý je říct, že AFData obsahují i informaci o všech frekvencích týkajících se letiště, rozmístění a parametrů VOR, NDB, DME, ILS a jiných navigačních prvků (důležité nejen u AI provozu ) |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 11:01 | |
|  | Moc Ti děkuju za vysvětlení. Pochopila jsem správně, že by tedy bylo potřeba odstranit nebo přepsat původní BGL soubor Pardubic za nový? Ale kde ho najít (myslím ten původní BGL)? |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 12:57 | |
|  | Existuje několik systémů. jak umísťovat AFD data , jeden je všechny do jednoho adresáře , většinou Addon Scenery\Scenery , druhý je umístit ho do adresáře addonu. Pokud jse o Pardubice (LKPD_2004_v4 ) tam jsou AFD data obsažena ve scenerii (soubor AF2_LKPD.bgl) takže by teoreticky nemělo k problémům docházet |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 13:15 | |
|  | Prověřeno - až na drobné detaily ( pokud se na W Parking 18 postaví větší letadlo , už kolem něj nic neprojede) ty AFD data seděj |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 15:29 | |
|  | Aha, tak už jsem to dala do pořádku metodou pokus-omyl. Když jsem podle návodu přidala do Settings-Scenery Library jen LKPD a ten AFD soubor dala do FS9/Scenery/World/scenery, tak to éro zůstává v trávě za plotem, jak ukazuje první obrázek. Když jsem ale složku World také přidala do Settings-Scenery Library, tak už éro stojí na betonu (druhý obrázek). Teď ale nevím, zda mi bude vše fungovat, jak má... |
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 16:12 | |
|  | Tak ti nevím, zda tomu rozumím úplně přesně, ale nepletuli se, tak jelikož je složka World standartní součástí FS, přidávat ji do seznamu scenérek je pravděpodobně zbytečné. Tato složka (cesta k ní) je definována v scenery.cfg v hlavním adresáři FS. Tam jsou kromě jiného uloženy i veškeré informace o všech scenérkách ze Scenery library. Jediná chyba by tedy mohla být ve smazaní informací o World z scenery.cfg a pak je její přidání jistou nápravou chyby. V opačném případě už nevím proč ti to takhle funguje. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 17:08 | |
|  | Moje scenery.cfg vypadá takhle: na začátku je tato hláška:
[General]
Title=FS9 World Scenery
Description=FS9 Scenery Data
Clean_on_Exit=FALSE
...a pak následují jednotlivé oblasti označené Area 001-047, žádná z nich ale není nazvaná World, poslední je LKPD (Pardubice) a kupodivu se ten World, který jsem dala do Settings-Scenery Library, nepřidal jako další area.
Poznáš z toho záznamu něco? Chybí mi tedy World v scenery.cfg? Ale jak by se smazal? Se scenery.cfg jsem nic nedělala... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 17:12 | |
|  | Hned Area 002 se jmenuje Default Terrain a odkazuje na adresář World
[Area.002]
Title=Default Terrain
Texture_ID=1
Layer=2
Active=TRUE
Required=TRUE
Local=Scenery\World
Remote=
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 17:19 | |
|  | Já ji mám jako Area 001:
[Area.001]
Title=Default Terrain
Texture_ID=1
Layer=1
Active=TRUE
Required=TRUE
Local=Scenery\World
Remote=
To by nemělo vadit, ne? Area 002 vypadá takto:
[Area.002]
Title=Default Scenery
Local=Scenery\BASE
Layer=3
Active=TRUE
Required=TRUE
Remote=
Takže to mám v pořádku? Pak jsem z toho jantar, proč mi instalace nešla podle návodu. Jinak díky za ochotu a rady! |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 17:33 | |
|  | To je v pohodě, já mám na pozici + spec. adresář pro AFCADY kvůli výšce , ta pozice 1 je standardní od MS |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 17:51 | |
|  | Souhlas. Taky:
[Area.001]
Title=Default Terrain
Texture_ID=1
Layer=1
Active=TRUE
Required=TRUE
Local=Scenery\World
Remote=
Jinak já ty výšky upravuju přes JABBgl
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 18:17 | |
|  | Já jsem JabBgl zavrhl poté co jsem musel přeinstalovat FS a měl jsem všechny úpravy v p.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR 29. 4. 2005 / 21:24 | |
|  | Není nad zálohy. Já si velnou většinu FS čas od času zkopíruju na 2xDVD RAM. Onehdá se mi to při pádu HDD osvědčilo. Pak stačí FS normálně nainstalovat a vše přepsat zálohou a až na pár drobností v nastavení HW (fs9.cfg jsem raději nepřepisoval) je vše jako dřív. |
| |
|
|