FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 26. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X.Plane stíny Jeden příspěvek | Celý strom
X.Plane stíny   22. 11. 2018 / 17:05
biblbrox   
Zkus prostudovat toto:
https://www.x-plane.com/kb/configuring-the-rendering-options/

Konkrétně:
The shadow detail setting controls how realistic the shadows in the simulator are.
“Static” shadows simply draw a flat, unchanging shadow of your aircraft on the ground below it. “Overlay” shadows vary the shadow cast by your aircraft on the ground by the position of the sun in the sky.
“3-D on aircraft” shadows use X-Plane 10’s new shadow rendering to allow the aircraft to cast shadows on itself as well as on the ground; this would be most visible with a high-wing aircraft.
“Global” shadows allow all objects, trees, etc. in X-Plane to cast shadows on everything else. Global shadows, of course, are much more difficult to render; they are both CPU- and GPU-intensive. The degree to which your frame rate is affected by shadows will be a function of the number of objects you’re using; lots of objects combined with global shadows may massively impact your frame rate.

Pokud jsem správně pochopil jaké stíny chceš, tak by ti mělostačit nastavení 3-D on aircraft.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ