FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 7. 5. 2024, svátek má Stanislav Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
XP11 Autogate vs SAM Jeden příspěvek | Celý strom
XP11 Autogate vs SAM   21. 1. 2019 / 18:41
Willhelm   
Zkoušeli jste už někdo z hračičků ten nový animační plugin SAM do XP?

https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/49066-sam-scenery-animation-manager/

Nějak se mi to nedaří dotáhnout do zdárného (funkčního) konce. Je to o dost univerzálnější než autogate od Marginala (45°, 90° a rovnoběžný prst). Modely jsou v porovnání s AG detailnější (i když ne tak detailní jako autogate mod od MisterX), mají možnost animace v základní rotaci vůči kotevnímu bodu, vysouvání, rotace konce, změna výšky konce. do scenérky se na rozdíl AG přidávají na otočný bod v terminálu, nastavení animace probíhá až v XP s pomocí pluginu. Ale tady to nějak nedávám, je tam příliš moc nastavení a i když dělám vše podle manuálu (nebo si to momentálně aspoň myslím), tak "naanimuji", ale gate pak nefunguje.
Zkoušel jsem to se Zibovic 738 (Zatím by to mělo umět jen B737/747 / A319/320).
Možnost auto-connect mi z default polohy přicucne rukáv k éru, ale úplně jinde než by mělo a nevypadá to moc dobře.
Na kladný heading ve WEDu jsem si dával majzla - dle upozornění na fóru vývojáře.
 

XP11 Autogate vs SAM   22. 1. 2019 / 19:25
Willhelm   
Tak jsem na to asi došel.
1. Přidat Jetway ve WEDu a pak ji pojmenovat (tady byl pravděpodobně problém u mě) - opakovat dokud nejsou osazeny všude kde být mají - každá s unikátním jménem instance. (WED standardně nechá instanci jméno po modelu - jetway_glas_4.0m_02.OBJ a ta se může opakovat třeba bambilionkrát, pokud nedojde k manuálnímu přejmenování instance) Po osazení a přejmenování scenerku exportnou do XP.
2. Spustit XP a v pluginech jít do SAM, přidat název scenerky.
3. Spustit autorizační plugin jít do jetways přidat a pojmenovat - tohle už je třeba u třiceti chobotů docela zdlouhavé.
4. Místo toho zkoušet si hrát s animacemi ručně, bych pro začátek doporučil vybrat template - shodně s názvem modelu, který jste přidali do scenerky. Tady to má tendenci po prvním chobotu pojmenovat všechny registrované stejně, nebo prostě u další dosazovat minule přidaný název.

To je nakonec vše.
Je to trochu časově náročnější než přidat ve WEDu autogate (spíše autorizace v XP - samotné osazení ve WEDu je IMHO intuitivnější), ale ta paleta animací je tam super, piplačka s nahražením statických nebo autogates stojí v konečném výsledku za to. Možná, že to autor časem naučí reagovat i na přistavení letadel z WT3, to by byla úplná bomba. Aktuálně reaguje na pushback, nahození/vypnutí motorů, zapnutí vypnutí safety beacon.
Autogate umí v podstatě jen poodjet. SAM se zatahuje, upravuje výšku, natáčí kola, z toho co dělá reálný chobot nemá jen tvarování měchu dle průměru trupu letadla. Takže na virtuální pasažéry nám bude stále při nastupování pršet. Pro představu dva screeny z mého konečně úspěšného výsledku:
31101 B / 750 x 469 / b738_50.png
41563 B / 750 x 469 / b738_49.png
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ