FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 11. 8. 2025, svátek má Zuzana Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
problém s LKPR Jeden příspěvek | Celý strom
problém s LKPR   28. 4. 2005 / 19:00
ada.pih
Ahoj,
mám staženou LKPR pro FS2004 a zobrazuje se mi kromě nově vytvořených pojížděček taky pojížděčky deufaultní-potom je v tom na dráze naprostej zmatek-nevíte jak to odstranit?

 

Re: problém s LKPR   28. 4. 2005 / 19:42
Waterfight (TVS379)   
Fakt nedávno tady o tom psal Marky Parky, je to nějaký problém s Exlude v AFDatech. Hledej jeho příspěvky.
 

Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 15:33
ada.pih
Nevím co s tím je-zkoušel jsem nainstalovat AFD data pro LKPR(AF2_LKPR_040720) a vůbec nic se nezměnilo.Já nemám problém s tím,že by se mi zobrazovaly navíc deufaultní budovy-mě se zobrazují navíc deufaultní pojížděčky...podívejte se prosím na obrázek...fakt nevím,jak to odstranit
 

Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 15:35
ada.pih
ještě ten obrázek
img_forumn/r51767_1.jpg (500x375)
 

Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 15:38
OK-Milda (BHA410)   
A tohle si četl?
http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=51025&lan=0&gr=0
 

Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 20:01
ada.pih
cetl...ale moc moudrej z toho nejsem
zkusil jsem ty AFD data (mam je stahly z fsscenery.org) dat do addonscenery/scenery ,ale vubec nic se nezmenilo...fakt uz nevim,jak to vyresit
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 21:29
OK-Milda (BHA410)   
Tady vypadá, že nejlepší bude jít zpátky na začátek - já bych dal vše co se týká prahy a jejích AFDat pryč (poctivě najít všechny AF2_LKPR.bgl nebo jak se jmenují). ak nainstalovat scenerku standartněa plně. AFData byh pak dal jednak do ...\scery prahy a jednak do \scenery\world\scenery. Já osobně preferuji plnou scenerii a chyby v pojezdu AI letadel (lítám spíš on-line).
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   30. 4. 2005 / 12:19
ada.pih
Tak jsem to nejak pokusem-omylem dal dohromady...sice uz zmizely deufaultni pojizdecky,ale nejsou zde zadne smerove tabule pro pojizdeni a mnoho beznecho znaceni chybi...je to normalni pro tuto scenerii,nebo je to opet chyba??
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   30. 4. 2005 / 13:37
Petr Slavíček   
Záleží také na úrovni detailů scenérie, kterou máš nastavenou v FS. Při více snížených detailech vidět nejsou.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   30. 4. 2005 / 13:46
ada.pih
u ostatnich letist to funguje bez problemu a co tam ma byt,to tam je-jen u LKPR se mi to nezobrazuje...vlastne ano,zobrazovaly se mi ty cedule,ale kdyz jsem tam mel jeste navic ty deufaultni pojizdecky...ty byly castecne prekryty novymi pojizdeckami(ale ne presne) a ty cedule byly tedy napr. v prostredku nove pojizdecky (

Nejde treba nejak zaridit,aby mi zustaly nove (ne deufaultni)budovy a mohl bych odstranit nove pojizdecky tak,aby mi zde zustaly ty deufaultni?
Nebo jak to tedy spravit?Uz fakt nevim,co s tim muze byt
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   30. 4. 2005 / 18:07
Waterfight (TVS379)   
To že se zobrazují u jiných default letišť neznamená, že se budou zobrazovat ve tvojí LKPR, takže nastav Scenery Complexity na Extremely Dense, nebo jak to je.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   30. 4. 2005 / 22:22
ada.pih
clovece ! diky moc,ono to skutecne pomohlo!!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   1. 5. 2005 / 12:58
ada.pih
jeste neco...ted vsechny pojizdecky fungujou bez problemu,ale osvetleni runwaye v noci je nejake divne...kdyz jsem s letadlem na zemi
vse funguje bez problemu,ale jak vzletnu tak tak 50 m nad runway,vsechna svetla na runwayi zhasnou-to je docela blby,kdyz se mi pri pristani rozsviti runway,az kdyz budu nad ni (ostatni svetla na pojizdeckach funguji bez problemu)

Nevite jak tohle vyresit?
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   1. 5. 2005 / 13:16
Tragédie v JRD
Mam pocit ze tohle je v LKPR schvalne.... jinak rozsviceni drah je navazane i na naladene ILS dane drahy.. snad se nepletu
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   1. 5. 2005 / 15:15
ada.pih
diky moc...mel jsi pravdu,skutecne to tak funguje.
A jeste posledni vec autogen budovy se mi na uzemi prahy zobrazuji jen v okoli Prahy,ale ne v centru...mam vse stazene z fsscenery.org -autogen i ortomapu...

 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   1. 5. 2005 / 19:59
Marky Parky   
Ja vim ze je to neprijemne takhle odkazovat, ale z hlavy nevim ktere soubory z LKPR mas smazat a uz jsem to sem na forum daval mnohokrat ( ale opravdu moc moc davno ), takze zkusit pohledat forum na tohle tema tak rok zpatky....
 

Re: problém s LKPR   28. 4. 2005 / 21:30
Irena
Přeji pěkný večer vespolek! No já mám podobný problém v Pardubicích, po instalaci letiště staženého zde z Periskopu mi tam zůstalo nějaký velký éro (omlouvám se za neznalost, nepoznám, zda je to bulík nebo co, má na sobě napsáno World Travel a je bílo-červeno-černý). V defaultním nastavení stál na betonu, teď je zaraženej zadkem v plotě a zbytkem stojí za plotem v trávě.

Teda ne že by mi to nějak strašně vadilo, je to tam jako taková raritka ), ale tady kolegovi to vadí, a tak mi jde o princip, jak to odstranit. Myslím, že se mi podařilo najít ty 2 příspěvky od Marky Parky, i jiné, ale nejsem z nich moudrá. Nevím, co je AFCAD, co jsou AFD data, kde hledat to Exclude (opravdu se moc omlouvám...), tak kdyby se našel někdo ochotný a vysvětlil, jak to odstranit, aby to pochopil i neznalec...

Budu moc vděčná, dík předem!
 

Re: Re: problém s LKPR   28. 4. 2005 / 22:46
Cesmina
Stručně :

AFD Data - popisují letiště z hlediska umístění stojánek, pojížděček a rwy - pokud je v addonu letiště umístěno odlišně od FS defaultu , stojí letadla mimo předpokládané pozice

prakticky je presentován BGL souborem , který tato data definuje

AFCAD - grafický program pro editaci AFD dat. - bohužel pravděpodobně poslední práce FS guru Lee Swordyho

Exclude - pokud má addon letiště definované své budovy a podobně , odstraní defaultní budovy definované ve FS -

prakticky je opět presentován BGL souborem

 

Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 08:34
OK-Milda (BHA410)   
Ještě bych si doplnil doplnit. Na rozdíl od FS2002 kde AFData byla skutečně jen informace o rozmístění a výšsce rwy, taxi apod. (podstatné v podstatě pouze pro AI provoz) tvoří tato u FS2004 v určitých případechzároeň i vizuelní podobu letiště. V podstatě je tomu tak u všech defaultních letišť. V takovém případě změnou např. AFCADem (budiž mu země lehká) dojde i k viditelné změně ve scenérii. Vzhledem k jistým omezením takto tvořeného letiště (malý výběr textur, světel aj.) se u přidaných scenérií AFData opět stávají pouze výše uvedenou informací a vizuální odoba letiště je tvořena vpodstatě jako jakákoliv jiná scenérie.
Jo, důležitáý je říct, že AFData obsahují i informaci o všech frekvencích týkajících se letiště, rozmístění a parametrů VOR, NDB, DME, ILS a jiných navigačních prvků (důležité nejen u AI provozu )
 

Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 11:01
Irena
Moc Ti děkuju za vysvětlení. Pochopila jsem správně, že by tedy bylo potřeba odstranit nebo přepsat původní BGL soubor Pardubic za nový? Ale kde ho najít (myslím ten původní BGL)?
 

Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 12:57
Cesmina
Existuje několik systémů. jak umísťovat AFD data , jeden je všechny do jednoho adresáře , většinou Addon Scenery\Scenery , druhý je umístit ho do adresáře addonu. Pokud jse o Pardubice (LKPD_2004_v4 ) tam jsou AFD data obsažena ve scenerii (soubor AF2_LKPD.bgl) takže by teoreticky nemělo k problémům docházet
 

Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 13:15
Cesmina
Prověřeno - až na drobné detaily ( pokud se na W Parking 18 postaví větší letadlo , už kolem něj nic neprojede) ty AFD data seděj
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 15:29
Irena
Aha, tak už jsem to dala do pořádku metodou pokus-omyl. Když jsem podle návodu přidala do Settings-Scenery Library jen LKPD a ten AFD soubor dala do FS9/Scenery/World/scenery, tak to éro zůstává v trávě za plotem, jak ukazuje první obrázek. Když jsem ale složku World také přidala do Settings-Scenery Library, tak už éro stojí na betonu (druhý obrázek). Teď ale nevím, zda mi bude vše fungovat, jak má...
img_forumn/r51765_1.jpg (500x375)
img_forumn/r51765_2.jpg (500x375)
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 16:12
OK-Milda (BHA410)   
Tak ti nevím, zda tomu rozumím úplně přesně, ale nepletuli se, tak jelikož je složka World standartní součástí FS, přidávat ji do seznamu scenérek je pravděpodobně zbytečné. Tato složka (cesta k ní) je definována v scenery.cfg v hlavním adresáři FS. Tam jsou kromě jiného uloženy i veškeré informace o všech scenérkách ze Scenery library. Jediná chyba by tedy mohla být ve smazaní informací o World z scenery.cfg a pak je její přidání jistou nápravou chyby. V opačném případě už nevím proč ti to takhle funguje.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 17:08
Irena
Moje scenery.cfg vypadá takhle: na začátku je tato hláška:

[General]
Title=FS9 World Scenery
Description=FS9 Scenery Data
Clean_on_Exit=FALSE

...a pak následují jednotlivé oblasti označené Area 001-047, žádná z nich ale není nazvaná World, poslední je LKPD (Pardubice) a kupodivu se ten World, který jsem dala do Settings-Scenery Library, nepřidal jako další area.

Poznáš z toho záznamu něco? Chybí mi tedy World v scenery.cfg? Ale jak by se smazal? Se scenery.cfg jsem nic nedělala...
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 17:12
Cesmina
Hned Area 002 se jmenuje Default Terrain a odkazuje na adresář World

[Area.002]
Title=Default Terrain
Texture_ID=1
Layer=2
Active=TRUE
Required=TRUE
Local=Scenery\World
Remote=
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 17:19
Irena
Já ji mám jako Area 001:

[Area.001]
Title=Default Terrain
Texture_ID=1
Layer=1
Active=TRUE
Required=TRUE
Local=Scenery\World
Remote=

To by nemělo vadit, ne? Area 002 vypadá takto:

[Area.002]
Title=Default Scenery
Local=Scenery\BASE
Layer=3
Active=TRUE
Required=TRUE
Remote=

Takže to mám v pořádku? Pak jsem z toho jantar, proč mi instalace nešla podle návodu. Jinak díky za ochotu a rady!
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 17:33
Cesmina
To je v pohodě, já mám na pozici + spec. adresář pro AFCADY kvůli výšce , ta pozice 1 je standardní od MS
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 17:51
OK-Milda (BHA410)   
Souhlas. Taky:
[Area.001]
Title=Default Terrain
Texture_ID=1
Layer=1
Active=TRUE
Required=TRUE
Local=Scenery\World
Remote=

Jinak já ty výšky upravuju přes JABBgl
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 18:17
Cesmina
Já jsem JabBgl zavrhl poté co jsem musel přeinstalovat FS a měl jsem všechny úpravy v p....
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: problém s LKPR   29. 4. 2005 / 21:24
OK-Milda (BHA410)   
Není nad zálohy. Já si velnou většinu FS čas od času zkopíruju na 2xDVD RAM. Onehdá se mi to při pádu HDD osvědčilo. Pak stačí FS normálně nainstalovat a vše přepsat zálohou a až na pár drobností v nastavení HW (fs9.cfg jsem raději nepřepisoval) je vše jako dřív.
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ