FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-plane 11 "metalíza" Jeden příspěvek | Celý strom
X-plane 11 "metalíza"   1. 8. 2019 / 14:47
Vačice   
Zdravím, jelikož je zde jistě spousta zkušených borců, tak bych se rád optal na jednu věc. Vím, že v XPL 11 je díky PBR možné udělat "kovový" efekt, také matnou barvu. Je možné nějak docílit i "matalízy"? Zkoušel jsem hledat na internetu, ale nepodařilo se mi nic dohledat. Pokud někdo ví, tak budu rád za každou radu. Díky
 

X-plane 11 "metalíza"   1. 8. 2019 / 16:18
artoo
Pro PBR potřebuješ normálovou mapu, ale trochu speciální. Zjednodušeně takto:

R - normála horizontální
G - normála vertikální
B - "Reflectance" ... bíla znamená metal (pro ten lak na tom vrtulníku bych odhadem asi 70%)
A - "Rougness" ... v podstatě lesk (bílá je nejvíc)

Aby to správně ty data četlo, musíš mít v daném OBJ ještě direktiv NORMAL_METALNESS
(nejlépe hned za TEXTURE)

Více podrobněji zde:
https://developer.x-plane.com/article/x-plane-11-material-model/
 

X-plane 11 "metalíza"   1. 8. 2019 / 17:03
Vačice   
Děkuji mnohokrát, zkusím pročíst ten odkaz a ten zjednodušený nástřel mi vnuknul nápad. Tak snad se povede
 

X-Trident Bell 412 PČR repaint   1. 8. 2019 / 17:57
Vačice   
Nevím, kam to pořádně hodit, abych tady nespamoval. Pokud má tedy někdo zájem, tak repaint je ke stažení zde

https://forums.x-plane.org/index.php?/files/file/53857-bell-412-czech-police/
43011 B / 750 x 400 / Bell412 - 2019-08-01 17.29.43.jpg
 

X-Trident Bell 412 PČR repaint   1. 8. 2019 / 23:01
Vita Zenisek
Díky, snad už se brzy dostanu k vyzkoušení
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ