|  | Re: Re: Re: Re: Ortotextura xxx.inf - mam dobre napisane udaje??? DAKUJEM ZA OCHOTU! 3. 5. 2005 / 09:42 | |
|  | Zbytečně se nečil. Jestli jsi to dělal podle Markyho návodu tak si ho zkus ještě jednou pročíst a porovnat mezi tím tvým!!! Je na první pohled JINÝ!
LOD=5 ??? to je území o rozloze Slovenska
DestDir = ???? Kam to má naresamplovat
Lat a Lon = používáš jiný zápis
NumOfCellsPerLine = 1784 Šířka bitmapy v pixelech
NumOfLines = 1699 Výška bitmapy v pixelech
custom = se píše s m a ne n
Výcuc z návodu z Markyho stránek:
(http://flightsim.borec.cz/tutorial.html)
[Destination]
WithSeasons = 0 Chceme jen resamplovat bitmapu, nezajímá nás výsledné .BGL, takže 0 spíš ze zvyku
DestDir = "C:\ORTO\RAKOVNIK" CHceme výsledné BGL vytvořit přímo v adresáři projektu, nikoliv u ostatních BGL, nebudeme jej ve scenérii používat!!!
DestBaseFileName = "Rakovnik_resample" Chceme aby se jmenovalo Rakovnik_resample.bgl
UseSourceDimensions = 1 Chceme resamplovat celou bitmapu
[Source]
Type = custom Chceme resamplovat 24bitovou bitmapu v LOD13
SourceDir = "C:\ORTO\RAKOVNIK" Zde je nase bitmapa ulozena
SourceFile = "RAKOVNIK.BMP" A takhle se jmenuje
Lat = 50.1170638
Lon = 13.6955118
Jak jsme se dostali k tomuhle číslu? V Ground2K najedeme myší k levému hornímu rohu bitmapy a pozorně pozorujeme hodnotu Mouse v levém dolním rohu. Najdeme kdy myš ukazuje na 0x0 ( jsme přesně v levém horním rohu bitmapy ) a v tu chvíli odečteme hodnoty Lat a Lon.
NumOfCellsPerLine = 1784 Šířka bitmapy v pixelech
NumOfLines = 1699 Výška bitmapy v pixelech
CellXDimensionDeg = 0.0000372234856
CellYDimensionDeg = 0.0000226021777
A mimoto, resampluješ to groudem a nebo resamplerem?
|
| |
|