| | IVAO Vintage tour 6. 10. 2019 / 23:56 | |
| | Ne, že by odpověď - spíše aktualizace jak se to vyvrbilo.
Poté co jsem nenalezl nic vhodnějšího rozhodl jsem se zaletět první dlouhé etapy druhé části tour DC-3 s mezipřistáním na dotankování. Důvody jsem vypsal do PIREPu. Hned u první takovéto etapy jsem narazil na odpor validátorů. Let musí být proveden A-B bez mezipřistání. Kapitán je zodpovědný za výběr vhodného stroje. V XPL (chytře nespecifikovaná verze) jsou k dispozici tři vhodné stroje které oficiálně doporučují organizátoři pro druhou část tour. Placená DC-6, free L-749 a L-1049.
Protože jsem na org fóru našel několik návodů a tipů jak zprovoznit DC-6 v XP11 a byla tam 22% sleva, tak jsem koupil DC-6 a asi po třech hodinách se mi to poprvé povedlo odlepit z dráhy a za pár minut to na ní i prvně rozbít. Fakt škoda, že na XP verzi pmdg háže bobek, protože to éro dobře vypadá má spoustu extra fíčur jako kopilota, údržbu, pozemní eyecandy atd. a kromě toho mi přijde že to i dobře lítá. Plně naložené mašině se do luftu moc nechce, v prudších zatáčkách pak solidně proklesává. Při mé dnešní simulátorové havárii, jsem si vzpomněl na průběh nehody Il-18 v Bratislavě. Ty éra prostě nebyly tak přemotorované jako dnešní mašiny.
Pokud se někdo rozhodne také letět IVAO Vintage tour - tak cesta DC-3 s mezipřistáním je každopádně slepá a organizátoři doporučují 3 výše uvedená éra. |
| |
|