Takže za mě:
+ Fonty dalších online pilotů nad letadly v XP11 jsou už alespoň trochu čitelné, i když bych ocenil možnost nastavit si velikost fontu a jeho barvu v option.
+ Nové velké UI, které je čitelné i na velkém monitoru.
+ Možnost scrolování textu.
+ Zvuky Packmana nahrazeny nervy méně drásajícími zvuky.
+ Možnost uložit si flotilu + kde si aplikace pamatuje výbavu každého jednoho letadla.
+ Integrace Auto Unicomu do aplikace a to navzdory tomu že včera večer jsem se zhusta setkával s tím, že to bylo hodně nadužívané. (Jsem ve FL350 nad Bratislavou a chytám jednoho kluka co je sám v LKPR a na Unicom hlásí každý krok. Dnes FL360 nad Varšavou a chytám pojíždění a pushbackování ve Vídni.)
- Vyplňování FP mě osobně neskutečně sere, nový FP na webu místo v UI aplikace si nepamatuje nic a tak je potřeba "sahat" do více kolonek než tomu bylo u X-Ivapu. Nehledě na RMK kolonku, kde to zbytečně vyplňuje nepotřebný balast - a např. DOF (Date of Flight je tam povinný) - PROČ??? Vždyť letím online tedy ne včera, ne zítra, na za týden. Ale když letím World Tour tak RMK/WORLD TOUR musím vypisovat ručně každou etapu. Neskutečný opruz.
- METARy u DEP/ARR bych uvítal spíše v hlavním okně. Nejprve jsem si myslel, že to není přítomno vůbec, ale dnes ráno jsem to našel jak se to krčí strachy, že to objevím v levém dolním rohu Auto Unicom okna.
- Ikonka špendlíku v XP11 na fullscreen nefunguje - a schovávání/vyvolání okna jako v x-ivapu tabelátorem taky ne. Takže "integrace" do XP11 je zatím za 0/10. Mám dva monitory, takže na druhém pohoda, ale nevím jak to budou řešit ti co lítají jen na jednom monitoru (Donedávna jsem to tak měl i já).
- U Okna nového klienta nefunguje resize, který by se mi třeba hodil, když už to musím používat na vedlejším monitoru.
No a pak tady jsou věci na které jsem zatím nepřišel:
Nepodařilo se mi přijít na to, jak aktivovat .msg a .chat - i když na MSG je tam tlačítko co otevře extra okno - ale tam už neudělám nic.
Další problém co teď u IVAO 20th Anniversary Tour mívám s Tu-154 jsou nové frekvence. To éro má staré rádio po 0,25. Včera na Varšavu - APP má 128,805 - rádio ale naladí na 128,8 a spojení není. TWR 118,305 - opět rádio 118,3 a bez spojení, GND 121,905 - rádio zaokrouhlí na 121,9 a zase bez spojení. Tak nějak jsem doufal, že nový klient bude nastavení letadla ignorovat a vybranou frekvenci vždy bezpečně naladí, ale není tomu tak - teď se vracím z Moskvy a nad Varšavou zkouším ladit EPWA_APP a výsledek stejný jako s X-Ivapem. Já to včera řešil ještě v X-Ivapu pomocí .msg EPWA_APP apod. a domluvili jsme se přes chat, ale v novém klientovi bych byl asi v pérdeli, když tam chat zatím neumím nahodit nebo v betě prostě nefunguje.
Prezentační video jsem včera vypínal při tom jak začal přivolávat pushback, ale vnímal jsem, že dost lidí bylo rozčarovaných z nutnosti TS2. Ten na některých platformách nejede vůbec, ale když se mi minule podařilo jej na mých W7 nějakým zázrakem rozjet, tak jsem stejně v 90% nerozumněl ani slovo. (Jsem obdivoval Vačici na LKPR_APP, kterému bylo jako jedinému rozumnět, jak vlastně dekóduje co po něm kdo chce nebo co odpovídá.)
Na dobu než dolítám tour se asi vrátím k x-ivapu, protože mám před sebou ještě kolem 60ti etap a nechci pokaždé vypisovat FP dokola. Normálně mi stačí přepsat 4 letiště, trasu, dobu letu a max. možnou dobu letu a předpokládaný čas odletu, zbytek zůstává stejný a x-ivap si jej pamatuje. |
|