Ano s Felisem jsem o tom komunikoval, plány byly velké a spousta věcí zůstala nedodělaná. Dabing byla jedna z nich. On z toho žije a prodeje Tupláku prostě nevyvážily čas co to éro potřebovalo - proto předčasně vyhlásil, že je Tuplák z jeho pohledu hotový a v takovém stavu v jakém ho chtěl mít. Třeba dabing by musel zaplatit, ale už nebylo z čeho. Peníze zůstaly akorát na období než bude moct začít prodávat B742. Ale v historii to tak dělal vždy - on prostě své "díla" opouští. Je sám, čas spotřebovaný na úpravu éra mu nikdo nezaplatí. Nadáváme na JAR, FF, na slabou podporu a pomalé updaty, ale ať vydávají update jednou za půl roku, tak jejich produkty mají přece jen delší životnost než ty Felisovy. Ale podobně na tom je třeba Aerobask - Voyozovi jako hlavnímu tahounovi týmu umřela žena a on se k tvorbě vrací až po roce, protože jsou v životě takové situace, které radikálně převrátí priority.
Co jsem si všiml - tak aktuálně nefunguje osvětlení tlačítka STAB. Fixace V je od začátku špatně implementovaná - měla by fixovat rychlost v KT v nízkých výškách - od FL300 a dosažení M0.78 se přepíná na Mko.
Mimochodem včera mě nepustil do vzduchu řídící v SKBO - vadilo mu, že mám pro FL360 vyplněnu rychlost v Machově čísle a že nemám v kolonce 18 vyplněno PBN. Připojil se, když už jsem dojížděl na HP a přepínal světla a transponder. Takže po 40min. přípravy letu jsem se raději odpojil než bych se s klukem co má na IVAO 150h hádal. Nová generace neví lautr nic o "klasických strojích" a jen tupě trvají na novodobé byrokracii. Přitom dnes ráno jsme se v Limě na odletu potkali Tu-154M s DC-7. A před týdnem jsem přistával na EGLL a řídící na APP mi udělal neskutečný servis i po textu a na konec mi poděkoval - že prý už na Heathrow neviděl Tu-154 ani nepamatuje a byla to pěkná nostalgie vzpomenout na staré časy FS2004, kdy s tím přece jen lítalo více lidí. |
|