Toto mi raz napisal Linduška Miroslav.
Nieco by som snat vedel poradit aj ja.
Trochu jsem studoval tvůj problémek a řešení je následující:
1. Nejprve je třeba naistalovat MSXML 4.0 SP2 http://www.airportforwindows.com/downloads.html (nebo stáhnout z microsoftu, nevím jestli tenhle odkaz je na poslední verzi).
2. Pak je potřeba stáhnout fs2004_sdk_gmax_setup.exe a fs2004_sdk_bglcomp_setup.exe. To je potřeba k exportu a ke kompilaci *.xml na *.bgl.
3. Pokud máš vše nainstalované a správně nastavené, tak by to mělo fungovat.
Odzkoušel jsem následující postup:
1. spustit GMAX, nahrát příslušný objekt, který chci exportovat.
2. volba FILE, EXPORT - otevře se dialogové okno, nastavit potřebné údaje (hlavně typ souboru SCENERY *.mdl) a provést export.
3. ve zvoleném adresáři vzniknou dva soubory *.mdl a *.xml. V textovém editoru otevřít soubor *.xml, zeditovat zeměpisné souřadnice, orientaci, výšku, viditelnost apod. na potřebné hodnoty a uložit.
4. soubory BGLCOMP.exe a bglcomp.xsd musí být ve stejném adresáři jako *.mdl a *.xml.
5. spustit příkazový řádek a dosovské okno přepnout do příslušného adresáře.
6. v příkazovém řádku napsat bglcom *.xml (* je samozřejmě tvůj konkrétné název).
7. pokud je vše v pořádku, proběhne kompilace a vznikne *.bgl.
Postup se zdá být dost složitý, ale chce to vyzkoušet a určitě to půjde. Postupoval jsem v podstatě podle návodu.
Pokud by nějaké problémy přetrvávaly tak se ozvi. Určitě to dáme dohromady. Možná někde na webu existuje utilita, která by celý postup trochu zautomatizovala bez nutnosti ruční editace xml souboru nutnosti použít dosovské okno.
Přeji hodně úspěchů
Mirek
|
|