|  |  | IVAO IFR 2005, letové tratě a PMDG 3. 5. 2005 / 16:58 | |
|  | Při poletování IFR tour na IVAO sem tam narazím na problém, že FMC nesežere cestu, kterou mají IVAO na stránkách. Je to tím, že je to staré a já mám nový AIRAC ? Nebo jsem jedinej a dělám něco blbě s FMC ? jo a ještě jeden dotázek. Při klesání se mi nedaří dosáhnout rychlostí, které FMC vykalkuluje nad jednotlivými body. Vlastně se celou dobu drží těch 250 povolených a v určitém bodě to hodí hlášku "overspeed disconnect" a dál už musím růčo.... |
| |
|
 |  |  | Re: IVAO IFR 2005, letové tratě a PMDG 3. 5. 2005 / 17:11 | |
|  | samozrejme ze to je tim, ze ty trate se delaly nekdy v lednu, unoru ... a v dubnu uz ty trate muzou byt uplne jinak ... zmeny se deji, a deji se dost casto ..  |
| |
|
 |  |  | Re: IVAO IFR 2005, letové tratě a PMDG 3. 5. 2005 / 17:25 | |
|  | A k těm rychlostem, musíš mu občas pomoci brzdit spoilery, od toho tam jsou  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: IVAO IFR 2005, letové tratě a PMDG 3. 5. 2005 / 19:05 | |
|  | Brzdím jak blázen a stejně neubrzdím. pokud tedy je to jenom ta jediná páka vedle plynovejch pák..... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: IVAO IFR 2005, letové tratě a PMDG 3. 5. 2005 / 19:27 | |
|  | Tak to zkus v FMC nastavit manuálně, nižší rychlost. A ono ti to stáhne, jinak pak už musíš bud speed brakes nebo vypneš VNAV a přes speed selector stáhneš plyny a zase snížíš rychlost přes speed selector.
|
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: IVAO IFR 2005, letové tratě a PMDG 3. 5. 2005 / 20:40 | |
|  | Zkus si zkontrolovat, jestil mas v FMS spravne vyplnene hodnoty GW. |
| |
|
 |  |  | Re: IVAO IFR 2005, letové tratě a PMDG 3. 5. 2005 / 21:03 | |
|  | Ona tam defaultne byva rychlost na sestup nejakejch 285.... nekdy pod FL200 to stahnu na 275, vysunu spoilery a nadherne to stihne, jeste chvilema musi i pridavat aby neletl moc pomalu  |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: IVAO IFR 2005, letové tratě a PMDG 3. 5. 2005 / 21:19 | |
|  | Já nevím, ale když letím ve VNAV módu sestup, letím až skoro do FL110 okolo 300, pak vysunu spojlery, aby když to před FL100 začlo brzdit (je to naprogramováno jako omezení v FMC) na 250 a neomezil se moc rate klesání.
MT. |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: IVAO IFR 2005, letové tratě a PMDG 3. 5. 2005 / 21:32 | |
|  | Zpomalit z FL110 do FL100 z 300 na 250 (navic bez omezeni descent rate) jenom spoilerama u PMDG nejde. Netusim jak si to dokazal.
Pokud teda neklesas nejakejch 1000 ft descent rate a min.... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: IVAO IFR 2005, letové tratě a PMDG 3. 5. 2005 / 21:52 | |
|  | je to celkem v pohode... je s tim spocitano v rozpoctu a nekde kolem FL110 se klesani uplne zastavi a leti se v hladine, mezitim letadlo zpomaluje a po dosazeni 240 (250) opet pokracuje v klesani. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: IVAO IFR 2005, letové tratě a PMDG 3. 5. 2005 / 21:58 | |
|  | Jojo, to je samozrejmy, ale MT prave tvrdi ze to vysune bez toho aby omezil descent rate, coz je podle me blbost. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: IVAO IFR 2005, letové tratě a PMDG 4. 5. 2005 / 15:43 | |
|  | Myslel jsem to tak, že vysunu ve FL110 spojlery, což způsobí to, že letadlo začne rychleji zpomalovat a nedojde tedy úplně k letu v hladině (sestup tj. hodnota descent rate, byť menší, se udrží pořád - běžně mi to i při brždění z 300 na 250 klesá tak min. 200ft./min.). Dojde tedy v letu k takovému "zhoupnutí".
MT. |
| |
|
|