Protoze jsi po vycviku, je sance, ze te sim zkazi nizsi.
Jak tu uz jini predeslali, je potreba mit spravne ovladace se spravnym smyslem vychylek.
Pokud jde o X-Plane, tak me osobne prijde lepsi na vrtulniky, nez na letadla. Vetsina letounu brzdi hur, nez jejich realne predlohy (cest vyjimkam jako Z-142 a jeste nevydana 242 a naslo by se par dalsich) a ma problem s chovanim era na zemi, zejmena pri bocnim vetru.
Specialne ostruhova letadla v bocnim vetru, to je děs. Chces-li ziskat predstavu o tom, jak se chova ostruha v bocnim vetru, je lepsi zkusit treba default Mustang v DCS.
Co te X-Plane pomerne rychle odnauci je zbesile kvedlani rididly (teda pokud zrovna nemas nastaveny brutalne stabilizace a nelinearity).
Jsi-li fanda vrtulniku, tak tady jsou zpravy vyrazne lepsi. X-Plane a (nektere) vrtulniky si docela rozumi.
XPL 10 mel pekne letajici Bell 206 + v zasade vsechny stroje od Dreamfoil, XPL 11 ma v defaultu jakysi Sikorsky, ktery jsem se odvazil vyzkouset jen jednou.
Ale UHcko, Bell 407 od DF nebo MD-500, to je jina. U vrtulniku mi XPL vyrazne pomaha udrzet se v kondici, takze kdyz pak (sporadicky) sednu do skutecne heliny, nemam problem.
|
|