|  |  | Znovu ortomapa 5. 5. 2005 / 15:11 | |
|  | Mohu mit zdarma ortomapu pro urcitou oblast, ale podminkou je ze data z instalacniho baliku nepujdou ukradnout. => vyhradne pro ucely pouziti ve FS200x.
Chci se zeptat, zda vysledne soubory BGL + ostatni lze zase nazpatek prevest na JPG (ci jiny graf format).
Jestli to lze ci jestli to lze jednoduse ci velmi slozite, anebo se to nevyplati...
Vedel by nekdo ?
Diky predem za odp. |
| |
|
 |  |  | Re: Znovu ortomapa 5. 5. 2005 / 15:41 | |
|  | Textury jde zpětně převést a znovu sestavit do celku. Je to trochu pracné, ale oblast menšího města by zkušenějšímu vývojáři neměla trvat více než 15 minut. Ale při rozlišení jen cca 4-5 metrů na pixel a malé barevné hloubce jsou to dále skoro nepoužitelná data. |
| |
|
 |  |  | Re: Znovu ortomapa 5. 5. 2005 / 15:46 | |
|  | Tak to jsme se s anatolijem rozepsali IN same Time .-)
BGL neřeš.... Výsledek ortoFOTA jsou "čtvercové" BMPčka v DXT3? formátu, které z podkladu který bys mohl mít naseká nějaká ta utilita a pojmenuje je... ta je však zároveň převzorkuje a zmenší na "MAX" kvalitu kterou zvládá engine FSa.... Takže z velice pěkných fotomap pěknej FS Blivajz .-)
Výsledné BMP klidně slepíš k sobě... ale jen je setřídit.. jako puzzle .-) no prostě drbačka na dlouho a navíc to zhoršení kvality.. teď ten údaj v px/m nemám v hlavě .-(
Takže "ukradnout" to jde... |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Znovu ortomapa 5. 5. 2005 / 16:24 | |
|  | je to 4m na pixl ... a neni to vubec spatna kvalita... jenom v fsce to vypada hrozne |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Znovu ortomapa 5. 5. 2005 / 20:17 | |
|  | Je to 5m na pixel, a algoritmus skladani neni zadne puzzle, naopak je to velmi snadne - na druhou stranu jsou ve WGS, prohnane DXT kompresi a navic prevedena relativne nic moc kvalitnim filteringem => zneuziti bych se nebal.. |
| |
|
|