|  | X-Plane 11.50 s Vulkan/Metal je venku, ale neběží :D 4. 4. 2020 / 14:14 | |
|  | Fora nesmíš brát vážně, podle toho se nikdy nikdo neřídí, podle fór se ti může zdát že se něco totálně podělá a všichni si stěžují, ale kolik lidí na ty fóra chodí a kdo tam chodí.
Je to stejné jako u normálních her, vyjde patch nebo něco podobného, shitstorm, ale 1000 lidí na forech vypadá jako obrovská skupina a vidíš jak je hra v hájí, jak to nikdo nehraje nebo přestává hromadně hrát, pak se podíváš na statistiky a vidíš denní počty hráčů kolem 1 milionu což jsou třeba historicky nejvyšší počty 
Pozvat všechny vývojáře do bety, to je asi problém, těch budou mraky, musíš se jim věnovat a diskutovat s nimi. Velcí vývojáři totiž mají šanci ovlivnit vývoj a "přinutit" vývojáře implementovat něco specifického nebo jinak než bylo zamýšleno. Aby do toho kecal každý one man show vývojář...
Nehledě spojit se s těmi vývojáři může být taky potíž, koukni na české Airfoilabs. Tam lidi čekají měsíce na vyřešení support ticketu, pozveš takového vývojáře do bety, když peče na zákazníky? Na můj ticket jsem nedostal odpověď po dvou letech!
Také ochota vývojářů do toho investovat čas může být jiná. Proč se věnovat nějaké alfa/beta verzi když se to ve finále ještě změní a mě to stojí čas a námahu upravovat pro každou betu. Je pak docela safe počkat si na final verzi a podle ní se zařídit.
Pokud čteš blogy, tak o Vulkanu se mluví dlouho, také se mluví o plánech a sice že vývojáři mají používat nějakých api v X-Plane a ne vlastní volání pro drawcalls. Předpokládám pokud se tím vývojář řídil tak de facto nemá problém.
|
| |
|