Ten první je možná validní, ale blbost, to druhý už je úplný nesmysl.
1) Letíš z KJFK, tak proč se nepodívat, jak se tam odsud odlétá někam na severozápad? Flightaware má narozdíl od flightradaru takovou hezkou feature, že ti ukáže i podanou trať . V USA se dá obecně dost věcí vymyslet, ale KJFK je letiště, kde by tě s nějakým nablblým plánkem nikam nepustili. Tak to prostě opíšeme . Třeba do YYZ letí jedno hezké americké letadlo a tak mu budeme věřit, že to mají naplánované správně:
DEEZZ5 HEERO DCT SYR Q812 GOATR...
No a mám začátek. Od SYR dál to nepoužiju, protože to pro mě zatáčí nežádoucím směrem.
2) Analogicky přílet. Nevím si rady? Podívám, který chytrý Američan už něco takového podával, mrknu jen na přílety do YYB a hle...
...SYR DCT YXI DCT YYB
3) Spojím dvě části reálného letového plánku do jednoho a vyjde mi:
DEEZZ5 HEERO DCT SYR DCT YXI DCT YYB
Vypadá to slušně (viz obr), není to žádnej vyhlídkovej let. Samozřejmě musím ještě pročíst FAA route advisories a příslušné FIRové NOTAMy, jestli není něco z toho zakázáno. Klidně může být publikovaný NOTAM, že přes SYR nelze do YYB letět. Ale to se Ti stane s libovolnou tratí, mimo Eurocontrol, který to hlídá nad Evropou, je to třeba číst vždycky.
10 minut práce, nepoužil jsem žádný veřejně nedostupný zdroj a mám trať, kterou bych se nebál podat ani v reálu .
|
|