Zdravím, našel jsem návod jak dostat 3d mapy google earthu do Blenderu a to poměrně velmi jednoduchým způsobem. Nezkoušel to náhodou někdo už aplikovat pro "naší věc" ? Zatím to funguje údajně jen na Win. Vím, že ve FS2020 bude takový svět normální ale pro X plane by to mohla být dobrá alternativa. Nechystám se na to jen mě to tak zajímá jestli to náhodou někdo nezkoušel a jestli s tím jsou nějaké vetší trable.
Vypadá to zajímavě a asi by to stálo za zkoušku.
Obávám se:
- že to bude zbytečně moc vertexů a scéna tak bude šíleně náročná na HW výkon.
- z toho videa nikde nevidím jak to handluje textury - XP má limitaci na jednu texturu.
Přesně to mě taky napadlo. Těch polygonů je tam až příliš muselo by se to hodně zredukovat a i tak by to nebylo pro nejnižší třídu pc. To by se mohlo okoukat od FS2020 a textury nebo textura to jsem z toho moc nepochopil.