FlightSim.CZ   Reklama  
1st Czech IVAO Fly-In
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 14. 8. 2025, svátek má Alan Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
G max nebo 3ds max ??? Jeden příspěvek | Celý strom
G max nebo 3ds max ???   7. 5. 2005 / 07:32
Siky
Jak tak nakukuju do světa animace, našel jsem dva hodně podobný produkty od Descretu, a to G max a 3ds max.
Vzhledem k tomu že pro 3ds max je vydána spousta manuálů, příruček a učebnic, navíc vše v češtině, říkám si proč se dělá většina letadel a scenéryí právě v G maxu? Je v tom nějakej háček?
   Seznam příspěvků  

Re: G max nebo 3ds max ???   7. 5. 2005 / 08:23
Filip   
No jeden háček tam asi bude, gMax je free a pro potřeby FS bohatě stačí.
   Seznam příspěvků  

Re: G max nebo 3ds max ???   7. 5. 2005 / 09:04
Milan Lisner   
Ono GMAX je vlastne klon MAXu, prave pro potreby her a je zadarmo. Proto ale umi ukladat jen do vlastniho formatu *.gmax a ne *.max a pak exportovat pres pluginy do her, ktery jsou na to pripraveny.

Ale ve verzi 1.2 umi GMAX importovat DXF a 3DS, takze muzes naimportovat model z MAXu.
A dokonce jde i exportovat model do FS primo z MAXU, pres directX plugin do X souboru, kterej umi makemdl nacist - tak nejak to zrejme delali i u Microsoftu s default modelama.
   Seznam příspěvků  

Re: G max nebo 3ds max ???   7. 5. 2005 / 09:12
anatolij   
Modelování a texturování je v obou programech skoro úplně stejné. Pokud ale máš možnost dělat v 3dsmaxu, dělej v něm, protože vytvořené modely se pak dají dále použít (3D animace, ...). To co vytvoříš v gmaxu je pak použitelné jen pro vybrané hry a konverze do formátu, který požívá 3dsmax je problematická.
   Seznam příspěvků  

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ