|  |  | G1000 dotaz 22. 7. 2020 / 17:02 | |
|  | Letím na autopilota (AP) VOR navigaci. Mám řekněme nastaven CDI na NAV1. Když si chci za letu předem připravit NAV2 radiál, nemohu přepnout CDI na NAV2, protože pak se AP přestane ihned řídit podle NAV1 a přepne na NAV2.
Proto to nyní dělám tak, že dám HDG sync, pak přepnu AP na HDG, tím víceméně na chvíli držím stejný kurz. Díky tomu mohu bezpečně přepnout CDI na NAV2 a nastavit si předem požadovaný radiál. Pak přepnu CDI zpět na NAV1 a nakonec přepnu AP z HDG zpět na NAV.
Nejde výše uvedené provést nějak inteligentněji?
Předem Ď za odpovědi. |
| |
|
 |  |  | G1000 dotaz 22. 7. 2020 / 17:14 | |
|  | Nepises aky simulator a ake lietadlo.
Takze popisem X-Plane 11, Cessna 172 s G1000
CDI mas na NAV1
Ak chces naladit NAV2, stlacaj tlacitko NAV a tym prepinas medzi frekvenciami.
Pre pochopenie by bolo video lepsie, ale to si mozno aj vygooglis  |
| |
|
 |  |  |  | G1000 dotaz 22. 7. 2020 / 17:34 | |
|  | Mu jde o to, že nemůže natočit radiál. Na co je třeba přepnout CDI a to znamená, že AP nebude sledovat NAV1.
K dotazu asi tak - nevím, jestli existuje, ale dělám to stejně, protože jsem to jinak nikdy neviděl. Nicméně pokud děláš přiblížení (VOR nebo ILS), tak po přepnutí buď frekvence nebo CDI by měl naskočit už nastavený kurz dle databáze.
Ale pokud chceš libovolný, tak to asi jinak nepůjde |
| |
|
 |  |  |  |  | G1000 dotaz 22. 7. 2020 / 17:37 | |
|  | Aha, tak som nepochopil zadanie  |
| |
|
 |  |  |  |  | G1000 dotaz 22. 7. 2020 / 19:10 | |
|  | OK, dík. Dotaz jsem myslel obecně, takže jasné, budu i nadále používat jako pomůcku HDG (vodu mezi dvěma sklenicemi také nelze vyměnit bez prázdné třetí sklenice )
@XWing: připravit předem NAV frekvenci problém není  |
| |
|
|