|  |  | FS2020 - grafické nastavení detailně 24. 8. 2020 / 12:09 | |
|  | | |
|
 |  |  | FS2020 - grafické nastavení detailně 24. 8. 2020 / 12:47 | |
|  | Jen jediný problém. jiný scénář jiné výsledky. Level of Detail, tterý je nemarkantnější bude mít jiný vliv nad pouští nebo nad hustě obydlenou oblastí.
Blbý je že to má jako top jen temporal AA, SSAA by to chtělo, ale asi by to totálně zabilo  |
| |
|
 |  |  |  | FS2020 - grafické nastavení detailně 24. 8. 2020 / 14:17 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | FS2020 - grafické nastavení detailně 24. 8. 2020 / 14:27 | |
|  | Optimální nastavení je vždy nejvyšší 
Jinka tady je třeba krásně vidět ten rozdíl kdy se letí na pustinou a kdy nad městem - https://www.youtube.com/watch?v=zPBnIwdliSs mimochdem je fajn sledovat i vytížení RAM, nad pustinou 16GB nad měste 20GB |
| |
|
 |  |  |  |  |  | FS2020 - grafické nastavení detailně 24. 8. 2020 / 20:19 | |
|  | To je vsechno velice pekne, ale napriklad jak nastavit parametry NVidia Control Panelu? Zejmena potom tu cast Global a potom Program Settings pro FS2020? S tim mam problemy. Nechat vse na Defaulte v casti Global a v Program Settings nechat vse na simulator? (Off, On, Appl.controlled).
S tim bych uvital nejakou rozumnou radu.
Dekuji
S pozdravem Karel |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | FS2020 - grafické nastavení detailně 24. 8. 2020 / 20:54 | |
|  | A co bys tam chtěl nastavovat? Nevidím pro to jediný důvod. Mohl bys možná nastavit low latency mód, ale to není FPS hra, kde by tě předgenerované snímky poškozovaly.
Ve starém FSX a P3D jsem tam zapínal akorát sparse grid supersampling (a to nešlo v control panelu ale třeba NV inspectoru, SGSS není oficiálně podporovaný), ale ten nemá v novém FSXX smysl neb nepoužívá MSAA na kterém je to založeno. V X-Plane jsem zapínal, nebo vypínal (?) threaded optimalizaci, ale to se FSXX opět netýká protože je to nastavení spojené s OpenGL.
Můžeš si nastavit max perfromance, tzn. karta by neměla přecházet do úspornějších režimů snižováním taktů, když není ve hře plně zatížená, to mi ale přijde jako fajn featura když hra příliš grafiku nezatěžuje, tak to snižuje spotřebu a generované teplo, ale může vyvolat občasný stutter když se té grafice náhle naloží. |
| |
|
|