|  |  | Interview s vývojářem FSdreamteam o FS2020 26. 8. 2020 / 12:41 | |
|  | Velmi zajímavý rozhor objasňující, v čem se nová platforma z hlediska výroby add-onů liší, do jaké míry je možné/nemožné portovat již existujcí add-ony pro FSX/P3D a jaké jsou výhody nového simu z pohledu vývojáře.
https://www.simflight.com/2020/08/25/scenery-design-in-msfs-an-interview-with-fsdreamteam/
Osobně mne zaujalo toto tvrzení:
The included scenery editor is very powerful and, once you get used to it, it allows anybody to create a scenery in very high quality. The default library of objects is big, and it’s usually of very high quality, so if you need something standard to place, like a PAPI light enclosure, or a small ILS hut, the default object already looks very good, so this makes for easy creation of either freeware or very low cost payware, maybe for airports not commercially feasible otherwise. |
| |
|
 |  |  | Interview s vývojářem FSdreamteam o FS2020 26. 8. 2020 / 13:05 | |
|  | Tohle jsem nečetl ale četl jsem na nějaké diskuzi asi 15-16 bodů o MSFS popsaných nějakým vývojářem.
Největší změna je dle mě způsob jakým se pro MSFS programuje, kdy MSFS je vlastně sandbox ze kterého vývojář nemůže, nemůže šahat na systémové prostředky atd... jinými slovy kód je plně připraven jako multiplatformní
Další zajímavost je že klasické XML Gauges stále fungují a jsou rozšířené o JS gauges.. celé to jde ruku v ruce s moderními technologiemi a umožnuje spousty věcí.
Jediný problém je že SDK zatím není plně dokončené, hlavně dokumentace chybí pro spousty částí, ale to je jen otázka času, evidentně je to celé trošku uspěchanější, ale co dnes není |
| |
|
|