FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Custom objekt v MSFS2020 Jeden příspěvek | Celý strom
Custom objekt v MSFS2020   26. 8. 2020 / 19:47
Orisek
Ahoj, pokoušel se někdo úspěšně přidat vlastní objekt do MSFS2020? A pokud ano, byl by zde někdo, kdo by mi byl ochoten poradit a pomoci?


Marně se pokouším přidat už 3. den vlastní objekt, jenže vždy je mi naimportován bez textur. Rád popíšu celý příběh a zašlu podklady v pm třeba
 

Custom objekt v MSFS2020   26. 8. 2020 / 22:18
Luděk Ch.
Není odpověď v tomto vláknu platná i pro tebe?
https://www.flightsim.cz/forum_prispevek.php?id=527853&lan=0
 

Custom objekt v MSFS2020   27. 8. 2020 / 08:34
Orisek
Bohužel ne, mi jde o konkrétní příklad neexportování textur z vytvořeného exportovače pro Blender. Na fórum autora tohoto pluginu jsem již psal, ale tam není moc reakcí.
 

Custom objekt v MSFS2020   27. 8. 2020 / 08:33
Willhelm   
Prostudoval sis pořádně SDK? Mají textury tvého custom objektu definovaný materiál tak, jak je to u FSXX nutné? XP11 umí zobrazit objekt s PBR ale pořád si s ním poradí i bez, u FSXX už je to však povinná fíčura a jeden z hlavních důvodů (avšak rozhodně ne jediný) proč staré scenerky do FSX/P3D nebudou fungovat v FSXX.

Aktuálně jde do FSXX stále tvořit jen s pomocí 3D studia Max, na podpoře Blenderu se snad pracuje - otázka je zda vývojáři využijí možností definice materiálu v Blenderu, nebo bude nutno použít combo Blender+Substance painter pro tvorbu textur.
 

Custom objekt v MSFS2020   27. 8. 2020 / 09:14
Orisek
On už vyšel neoficiální plugin pro export objektu z Blenderu "Blender2MSFS", bohužel mi tento plugin negeneruje textury jak by měl. Postupuji podle tohoto videa: https://youtu.be/uhUyIZyLeew a výsledkem jsou všechny potřebné soubory, až na textury. I když gltf soubor zahrnuje materiály sám, co jsem tak pochopil, je potřeba mít pro MSFS textury vygenerované zvlášť...

Můj postup je zde: https://youtu.be/oKJQcookd8w

Kdyby se na to někdo chtěl kouknout, byl bych rád, soubory s "projektem" jsem nahrál zde: https://drive.google.com/file/d/1MdMtv-LnvC8dWUa0-3rmOuxtlrYVMHIS/view?usp=drivesdk

Vím, že textury jsou jeden velký guláš, je to však jen jako test...
 

VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ