FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pondělí 1. 12. 2025, svátek má Iva Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS2020 - Postprocess nastaveni - tip Jeden příspěvek | Celý strom
FS2020 - Postprocess nastaveni - tip   2. 9. 2020 / 18:52
JirkaK
Ještě aby byl AA v MSFS lepší než v X-Plane.

když pominu FXAA, tak X-Plane používá supersampling - renderuje ve vyšším rozlišené a pak se to zmenšuje, luxusní výsledek ale dopad na výkon velký

MSFS jako dneska skoro každá hra používá Temporal AA, tedy že vezme snímek, a teď mě ber s rezervou, nemám to nastudované podrobně - a srovná ho s předchozím a následujícím snímkem a detekuje v něm pohyb a nějakým algoritmem který je výkonově nenáročný to "prolne" ty tři snímky dohromady.

U tenkých předmětů - třeba vlasy to leckdy způsobuje "duchy". A docela to maže, takže sharpening může být způsob jakým kompenzuješ neduhy TAA.

Výhoda TAA je rychlost a poměrně ucházející výsledek. Třeba DLSS funguje také podobně AI nevyhodnocuje jen aktuální snímek ale vyhodnocuje i předchozí. DLSS nemusí sloužit jen ke zvýšení výkonu tím že renderuješ nižší rozlišení a AI rekonstruuje vyšší, ale dá se to použít i jako forma Super samplingu. Renderuješ nativní rozlišení, DLSS uděla super resolution které se downscaluje na nativní, takže takové DSR akorát bez takového dopadu na výkon.
   Seznam příspěvků  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ