|  | |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    16. 10. 2020 / 19:20 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    16. 10. 2020 / 20:13 |  | 
 |  |  |  | | Kam se to má nainstalovat? | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    16. 10. 2020 / 20:51 |  | 
 |  |  |  | | Jo už jsem to pochopil, zkouším to | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    16. 10. 2020 / 21:26 |  | 
 |  |  |  | | Dost dobrý, určitě budu používat daleko lepší než v FS | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    16. 10. 2020 / 23:13 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    17. 10. 2020 / 17:06 |  | 
 |  |  |  | | Jsou tam i ILS frekvence? Zrovna teď jsem to řešil a nemohl jsem to nikde ve flight simulatoru najít. Možná jsem se jen blbě díval. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    17. 10. 2020 / 17:18 |  | 
 |  |  |  | | Mapy možno nájsť aj takto: 
 
 JeppView : LHBP (46 charts)www.uvairlines.com › admin › resources › LHBPPDF
 LHBP/BUD. 10-2. FE. RIHE. GY. BUDAPEST, HUNGARY.RNAV.TRANSITION. On downwind expect vectors to final. ATIS. 117.3. 132.37. Alt Set: hPa (M. M.
 
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    17. 10. 2020 / 17:20 |  | 
 |  |  |  | | Já hledal a frekvence nenašel | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    17. 10. 2020 / 18:00 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    17. 10. 2020 / 20:24 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    18. 10. 2020 / 07:59 |  | 
 |  |  |  | | To je fajn. Mám ještě další dotaz. Existuje na netu lepší webovka pro grafy přiblížení než je tato? http://fscharts.com/ | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    18. 10. 2020 / 12:22 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    18. 10. 2020 / 17:48 |  | 
 |  |  |  | | Nejdriv pojmy dojmy: 
 Presne priblizeni (ILS):
 DA/H - decision altitude / height je vlastne bod na sestupove primce, kde je nutne zahajit missed approach proceduru.
 
 Nepresne priblizeni (LOC a cokoliv dalsiho...)
 MDA/H - minimum descent altitude, vyska, kterou nesmis podklesat pri nepresnem priblizeni a pokud nevidis drahu, nejpozdeji na MAPt zahajujes nezdarene priblizeni:
 
 Altitude - mereno k stredni hladine more (QNH na vyskomeru)
 Height - mereno nad prahem drany
 
 Pro ty LGTS, byt ten LIDO format minim nemam rad a neumim ho moc cist:
 
 1) letim-li ILS16, jsem CAT C letadlo (B737..), decision altitude je 400 stop pri CMV 1600m
 2) letim-li nepresny LOC16, je to 840 stop pri CMV 3200m
 
 Obecne je to ale nejaka podivna mapka, protoze v poslednim vydani Jeppesenu i Lida neni LOC priblizeni vubec publikovane a jako takove se letet nesmi. Porovnam-li to s poslednim vydanim, tak Jepp tvrdi pro missed approach climb gradient 2,5% minima 374 stop pri RVR 1300m, LIDO 370 stop a stejne RVR.
 | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    18. 10. 2020 / 18:04 |  | 
 |  |  |  | | Mi doslo ze jsem ti neodpovedel na otazku  . Nenapsal jsi letadlo, ale budu predpokladat B737, tzn. CATI ILS mohu letet na BARO minima a natocim si tedy 400ft. Tot vse. Dohlednost Ti reportuje ATC/METAR. | 
 |  |  | 
 
 | 
 |  |  |  |  |  |  |  |  | |  |  | | super mapa MSFS 2020    18. 10. 2020 / 19:03 |  | 
 |  |  |  |  |  |  | 
 
 | 
 |