|   |   |   |    |  ATC: "N123YZ, say altitude." 
 
N123YZ: "ALTITUDE!" 
 
ATC: "N123YZ, say airspeed." 
 
N123YZ: "AIRSPEED!" 
 
ATC: "N123YZ, say cancel IFR." 
 
N123YZ: "Eight thousand feet, one hundred fifty knots indicated." |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |  | Re: Joke   10. 5. 2005 / 20:15 |  |  
  |    |  No jsem zvědav, zda je na toto dneska připravenej Matěj Quarda   |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |  | Re: Re: Joke   17. 5. 2005 / 00:04 |  |  
  |    |  Jakozto memu spoluhraci bych mu to ze srdce pral... ) |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Joke   17. 5. 2005 / 00:50 |  |  
  |    |  Hadam je to ze stranek Petera Dawsona - u toho jsem se fakt bavil   horsi je, ze tomu nikdo v mem blizkem okoli naprosto nerozumnel... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Joke   23. 5. 2005 / 13:41 |  |  
  |    |  | Vypravet letecky vtip obycejnemu smrtelnikovi je ztrata casu... |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Joke   23. 5. 2005 / 16:13 |  |  
  |    |  | Mnjó, myslím, že i dost pilotů, kteří létají skutečnými ultralighty kolem své chaloupky a nezabrousili do řízených prostorů, kde se ruší FPL jednou větou, z toho moc mít nebudou. Před nedávnem jsem byl svědkem skutečného rozhovoru, kdy pilot žádal přechod z IFR na VFR a zrušení FPL, dispečer (LKTB) potvrdil změnu na VFR, ale nepotvrdil zrušení plánu a předal nás na další frekvenci. Následující dispečer (LKPR) se tvářil, jakoby nic nevěděl (ale nepochybně věděl) a vychutnával si nás, než jsme vyblekotali "confirm cancelled flight plan" a teprve pak jsme se mohli poroučet k domovu. Pak zrovna tenhle vtípek (znal jsem ho už dřív) má úplně novou dimenzi. |  
  |   |  
 
  |  
   |   |   |   |   |   |   |   |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Joke   23. 5. 2005 / 17:28 |  |  
  |    |  TAk proč komunikujete v Angličtině ?   |  
  |   |  
 
  |  
  |