FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MSFS & Vzdálené Textury Jeden příspěvek | Celý strom
MSFS & Vzdálené Textury   23. 10. 2020 / 16:35
Orisek
Ahoj, taky registrujete masivní zhoršení kvality vzdálenějších textur? Upřímně, vzdálené textury v MSFS 2020 teď vypadají jak těžce nekvalitní ortho pro FS 2004.

Přikládám screeny z mého dnešního letu, všechny byly vyfoceny na high/ultra preset bez problémů s připojením a opraveným připojením pro Xbox Live... přes to je to nechutný grc

Vypadá to u Vás stejně, přidáte screeny prosím? Vím, že se na fórech hromadně řešil rádius zobrazování stromů a kvality terénu (LOD), což jde ručně přepsat v configu, ale kvalita textur?

39109 B / 750 x 422 / 20201023145842-1.jpg
27102 B / 750 x 422 / 20201023142352-1.jpg
24997 B / 750 x 422 / 20201023140631-1.jpg
20461 B / 750 x 422 / 20201023160830-1.jpg
24757 B / 750 x 422 / 20201023140545-1.jpg
 

MSFS & Vzdálené Textury   23. 10. 2020 / 17:54
Luděk Ch.
Ano, stalo se to po předposledním patchi. Asobo o tom ví a hledají příčinu. Takže je potřeba počkat, až to zjistí a v některém z následujících patchů to opraví.
 

MSFS & Vzdálené Textury   23. 10. 2020 / 19:50
Orisek
A je to skutečně potvrzený bug? Jestli to není schválně, za účelem optimalizace...
 

MSFS & Vzdálené Textury   23. 10. 2020 / 20:12
Luděk Ch.
Ano, je to skutečně potvrzený bug, který se řeší a Asobo naopak chce LOD ještě zvýšit, protože to nemá zásadní vliv na výkon na výkonných systémech a ti se slabšími počítači si ho můžou v nastavení snížit.
 

MSFS & Vzdálené Textury   23. 10. 2020 / 23:34
Orisek
Jenže LOD nemá nic společného se vzdáleností pro načítání textur... LOD načítá fotometrická data a upravuje výškové hodnoty terénu - tzn. detailnější hory / vzdálenost

 

MSFS & Vzdálené Textury   24. 10. 2020 / 07:04
xWing   
Mas trochu skreslenu predstavu, co je to LOD.
Cize, cim dalej su textury, tym su menej detajlnejsie.
Cize aby boli detajlnejsie musis zvysit ich LOD (Level of detail)
LOD mozes aplikovat na ortotexturu, ale aj na 3D objekty.
 

MSFS & Vzdálené Textury   24. 10. 2020 / 08:21
Orisek
Díky za dovysvětlení, nabyl jsem téhle představy protože se dá lod zvýšit manuálně, ale i přes velmi vysoké hodnoty jsou textury v dáli stejně nekvalitní
 

MSFS & Vzdálené Textury   24. 10. 2020 / 08:25
xWing   
No a to je ten BUG
 

MSFS & Vzdálené Textury   24. 10. 2020 / 18:15
Luděk Ch.
Ano, protože tam s předminulým patchem udělali nějakou chybu a zatím nezjistili, co to ovlivnilo.
 

MSFS & Vzdálené Textury   24. 10. 2020 / 18:14
Luděk Ch.
LOD = level of detail. Obecné označení pro to, v jaké vzdálenosti se načítá vyšší kvalita všeho, včetně kvality textur. Takže ano, má to s tím společného hodně A buď v klidu, Asobo o tom ví a je to vysoko v prioritě úkolů na řešení.
 

MSFS & Vzdálené Textury   24. 11. 2020 / 22:46
Orisek
Je to měsíc, co jsem původní vlákno založil a věci jsou od té doby stále horší a horší. Dnešní patch přinesl další, cílené zhoršení grafické stránky simulátoru. Tentokrát se jim to povedlo zhoršit tak viditelně, že jsou doprasené mosty (přikládám screenshot z FB). Mosty jsou samozřejmě chybou, která bude (snad?) opravena, nicméně to dokazuje další cílené, nikým nežádané, ubírání na grafické stránce simulátoru, o kterém je dokonce i zmínka v patch notes: "Optimization on photogrammetry loading". Zajímavý způsob optimalizace...

Ze začátku jsem se FS2020 zastával, je to nový produkt, který potřebuje čas - bohužel mě tenhle optimismus přechází, jelikož fakt, že vývojáři měsíce ignorují tisíce příspěvků na fóru, dokazující cílené zhoršení grafiky a stále v Q&A tvrdí, že oni nic nezměnili mě nenechává klidným. MSFS úspěšně přichází o jedinou věc, kterou (zatím) oproti jiným simulátorům mělo lepší - o grafiku.
25983 B / 750 x 314 / FB_IMG_1606253456772.jpg
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 08:25
ulitej
Koukám, že bylo nejlepší udělat "první istalaci" a odpojit se když to bylo pro daného uživatele dostačující .
Nebudou to mít ty co mají krabicovku lepší časem ???????
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 09:45
Tragédie v JRD
Ne. tem se to taky updatne .)
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 19:21
Luděk Ch.
To nejde, protože bys měl jen generické textury a horší mesh Každopádně pisatel příspěvku se plete, nic takového se neděje.
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 09:47
Tragédie v JRD
ach ty konspirace

nevím teda, ja tam žádné "cílené prznění" neivídim...

a "chybu s AI v mostu" brát jako důkaz cíleného prasení .. to už je trošku na hlavu ne?
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 10:12
OK-EUU46   
Musel bys mit fotku pred/po, pak by o tom dalo polemizovat..
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 13:20
Orisek
Kéž by to byly pouze konspirace, kéž by... To by pak nebyla fóra plná tisíců příspěvků lidí, kteří zhoršení pozorují
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 14:05
Tragédie v JRD
Nejde ani ta o to, jestli e to zhoršilo nebo zlepšilo ...

Ale o ten přístup " je to cílené spiknutí autorů"
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 19:23
Luděk Ch.
Vážně? Já teda po tomto patchi čtu přesný opak. A jak už jsem psal ASOBO naopak hodlá LOD zlepšovat, žádné záměrné zhoršování rozhodně neplánují.
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 19:21
Luděk Ch.
Nezlob se, ale píšeš naprosté nesmysly až lži. ASOBO se několikrát vyjádřilo, že v žádném případě cíleně nedegradují LOD a naopak ho plánují zlepšovat. A většina lidí reportuje zlepšení. Takže ne, není to na straně vývojářů.
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 19:24
happypetr   
Dej přesně tu oblast, nebo souřadnice a já to vyzkouším. Nějak se mi to nezdá protože jak píšou dole ve vláknu, tak já to mám taky čím dál lepší...
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 15:58
kutak
taky mi přijde že je to jen horší a horší..
hrany řek nebo pobřeží se neskutečně vlní na obzoru a ty zrnitý mraky to taky celkem dost kazí...
přesto že se dá vypnout ostrost v UserCfg.opt i tak to moc nepomáhá...
dřív to vypadalo líp.
19578 B / 750 x 446 / 111.jpg
20245 B / 750 x 422 / 22.png
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 20:40
OK-MSS
Textury mraků se po posledním upgrade výrazně zhoršily.
26287 B / 750 x 422 / 2020-11-25.png
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 18:05
Branislav
Chlapi testoval som a ja tie textury zle nemam. U mna to vyzera ko UHD film. Pozeral som teraz tu Ameriku a predtym Slovensko Po nainstalovani update super. Ale to je tak, najprv som nemohol mesiac sim nainstalovat. Nakoniec to robil joistick, ktory mal „vybrator“. Ked som tam dal normal, tak uz to islo ako po masle. Vsetkym som vam zavidel, ako blazon, ze sa vozite. Teraz som v pohode ja, ale inak PC ide na super detaily, no huci ako motorka, vsetky ventilatory aj tie co nema, idu naplnu a detektor mi avizuje super odber elektriky. V podstete zhodna vizualizacia DCS ide ticho, tak isto X-Plane – ani neviem, ze mam PC spusteny.
Mozno poznamka k X-Plane – po naistalovani simheaven X-EUROPE 5.2 sa mi to rozmlzenie krajiny na blizkom horizonte prejavilo brutalne. Musel som sa vratit k 4.4, aby som mal X-Plane dokonale. Dnes som zistil, ze pred dvoma dnami vysiel dalsi up-grade 5,3, teda dva dni po 5,2. Uz ho sosam, instalujem a dam vedier, ci sa veci zlepsili. Uvitam aj vase skusenosti. Brano brancoj
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 20:30
milo   
X-plane + X-EUROPE 5.2, nie, nic take ako rozmlzenie krajiny na blizkom horizonte som nespozoroval.
Nemam sice moznost porovnavat s nejakou starsou verziou, ale nezda sa mi ze by sa nieco "rozmlzovalo".
Pokial viem X-Europe je "len" scenerka budov, domcekov, polygonov...ciest..., generovana z OSM, alebo kde nie je dost dat z OSM tak je pouzity autogen, ale zeby menil nieco na technike vykreslovania krajiny na horizonte, o tom neviem.
Ten uptade 5.3. takisto nemeni nic v zobrazovani, co meni je popisane v changelogu...nejake nove objekty,
nove OSM data...
To "rozmlzenie" krajiny na horizonte ti musi sposobovat nieco ine, nie X-Europe, urcite.
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 20:51
milo   
...skus v nastaveni letu, pocasie - WEATHER posunut hned prvy slider - VISIBILITY max. do prava.
Ten "opar", alebo ako hovoris "rozmlzenie" sa vyrazne posunie dalej a budes mat krasnu viditelnost.
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 21:13
Branislav
Milo vdaka, velmi sa to zlepsilo. Na to som uplne zabudol. Brano
 

MSFS & Vzdálené Textury   25. 11. 2020 / 20:43
lulinak
LOD i mraky byly právě teď probírány v Q/A s developery, jestli jsem to pochopil dobře tak v obou případech nebyly provedeny zádné výrazné změny, nicméně doporučují poslat screen lokality + screen nastavení a konfigurace a podívají se na to.
 

MSFS & Vzdálené Textury   26. 11. 2020 / 13:17
ulitej
Ahoj , tak po stažení LKJC jsem se pochlapil a nesměle se zeptám. Již po prvním spuštění jsem byl osobně nemile překvapen textůror silnic. Po prohlednití letiště Jíčín se již musím zeptat co říkáte na silnice . Když srovnám textůru originálu a dodělané scenérky tak je mi smutno. (příjezd na letiště)
Nebo to může být na mé straně starým a nedostatečným železem?
32410 B / 750 x 333 / LKJC cesta.jpg
 

MSFS & Vzdálené Textury   26. 11. 2020 / 14:20
OK-EUU46   
To není špatně, silnice jsou takto v FSXX dělané. Je to poloprůhledná textura, která tomu dá tu "hrubost", takže zblízka vypadá dobře a z dálky tolik nenarušuje ortho mapu. Vedlejší efekt tohoru záměru je ten, že pokud silnice vede jinudy než je silnice na orthu, tak se může zdát asfalt třeba zelený.

Ale myšlenka je taková, že do těchto míst by ses s letadlem na zemi neměl dostat, tak že bys na to neměl přijít Taky se podívej kde s tím letadlem jezdíš

 

MSFS & Vzdálené Textury   26. 11. 2020 / 14:47
ulitej
jj dík letiště znám z dřívějšího času z reálu tak proto ten výlet směrem na Voškice a zpět jestli tam je brána co si pamatuji a ona né
 

Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ