|  |  | Díky za účast 10. 5. 2005 / 22:55 | |
|  | Vážení piloti,
chtěl bych Vám poděkovat za účast na mé dnešní zkoušce na C3 na IVAO. Bylo to super a ještě teď se potim až na pr... Každopádně ještě jednou díky, jen pro info, se skóre 89/100 bodů jsem praktickou zkoušku udělal a získal hodnost C3...!
Ještě jednou, díky všem za účast...
Matej Quarda, IVAO CZ-AOC |
| |
|
 |  |  | Re: Díky za účast 10. 5. 2005 / 23:00 | |
|  | Nejen ty si se zapotil ) |
|
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Díky za účast 10. 5. 2005 / 23:13 | |
|  | Mooc pěkný. Nějak se tam nemohu najít
(OK-MKA) |
| |
|
 |  |  | Re: Díky za účast 10. 5. 2005 / 23:15 | |
|  | Nevím, jestli jsem to ještě stihl ti to trochu zavařit, ale jestli ano, tak jsem rád přispěl ke zdárnému složení zkoušky. Taky se omlouvám za své chyby.
Gratuluji k C3 !!
OK-MKA |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Díky za účast 10. 5. 2005 / 23:22 | |
|  | já myslim, že omluva není nutná... Chyby dělali všichni a ke konci hlavně já, pač už jsem toho měl fakt plný kecky, ale na konec se zadařilo... |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Díky za účast 10. 5. 2005 / 23:25 | |
|  | Lepší se omluvit, než se tvářit jako mistr světa. Už se mi stalo, že při nepřítomnosti ATC mě sramoval jeden při pojíždění a nereagoval ani na .msg |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Díky za účast 10. 5. 2005 / 23:35 | |
|  | co Tě ? C oto znamená "sramovat " ?
|
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Díky za účast 10. 5. 2005 / 23:38 | |
|  | To mám od své drahé ženy. Ona je z Moravy. Sramovat znamená např převálcovat, narazit apod. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky za účast 10. 5. 2005 / 23:42 | |
|  | Aha, díky Tady v Praze se to moc neužívá |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Díky za účast 11. 5. 2005 / 10:27 | |
|  | Ja sem taky z Moravy, té nejhlavnější a toto slovo neznam.
Na ostravsku se použivaji jine slova. )) |
| |
|
 |  |  | Re: Díky za účast 10. 5. 2005 / 23:17 | |
|  | Jojo, přidávám se ke gratulaci, škoda, že jsem letěl už před hokejem, asi to mohlo být zábavné polétání. |
| |
|
 |  |  | Re: Díky za účast 11. 5. 2005 / 00:03 | |
|  | Dnes to bylo moc pekny, taky blahopreju!
CSA127 / CEF1257 |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Díky za účast 11. 5. 2005 / 00:07 | |
|  | A ještě dodám drobné statistiky a zajimavosti z večera:
V prubehu samotne zkousky ( cca 1,5 hodiny ) 38 pohybu na frekvenci LKAA_CTR, ve spicce 10 letadel na frekvenci soucasne, Matej chvili ridil i s "vypadkem" sekundarniho odpovidace (dekuji zucastnenym pilotum za skvelou spolupraci - opravdu vsechny databloky u letadel krasne zhasly a pozdeji se znova rozsvitily naraz)
V prubehu celeho vecera pak zatim online LKAA_CTR, LKPR_APP, LKPR_TWR, LKMT_TWR, LKMT_APP, celkem ve FIRu uctyhodnych 93 pohybu ( vcetne preletu ) a to jeste pocitam formaci vrtulniku jako jeden pohyb a dalsi pohyby jeste pribyvaji, neb vecer jeste nekonci....
Zkratka vydareny vecer a dekuji vsem zucastnenym a Matejovi gratuluji |
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Díky za účast 11. 5. 2005 / 08:53 | |
|  | Jo tak v tomhle byl ten zakopanej pes, když se mi najednou řítilo do TMAčka pár letadel bez odpovídače ;o) už jsem chtěl vznést připomínku, když se v ten moment opět rozsvítily ;o) Dobrej nápad...
Jinak já osobně bych taky velmi rád poděkoval - pilotům za skvělý provoz, takže jsem se na APP rozhodněn nenudil, CVARS za český rekord v počtu současně letících mixérů a hlavně věžníkovi v Praze za sejmutí velkého břemena v podobě té hromady ruzyňských letů.
Ke statistice bych doplnil ještě účast LKKB_APP a to, že jsem na ServInfo zahlédl v jednu chvíli 38 současných připojení souvisejících s českomoravskoslezským FIRem. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Díky za účast 11. 5. 2005 / 08:55 | |
|  | Ja jsem puvodně uvedl jen celovečerněonline přítomné stanice. Jinak krom zmiňovaných LKKB_APP se v průběhu večera online objevila take LKLN_TWR a LKTC_FSS. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Díky za účast 11. 5. 2005 / 09:07 | |
|  | Tiez by som cchel Matejovi pogratulovat k uspesnej skuske a len doplnim, ze na Slovensku boli online LZIB_APP (obsluhovalo aj LZPP) , LZIB_TWR a neskor aj LZBB_CTR. K statistikam pripojim 27 pohybov na letiskach LZIB, LZPP a LZMC (z toho velka cast isla do / z Piestan, toto letisko taky trafik nezazilo asi ani v reale ))) ), prelety zaratane nie su |
| |
|
 |  |  | Re: Díky za účast 11. 5. 2005 / 10:33 | |
|  | Ještě jednou ti moc gratuluji k C3. Těch pohybů jsi tam měl opravdu hodně. Jak jsem ti říkal po rádiu, byl jsi fakt dobrej. Díky za službu řízení, gratuluji a brzy naslyš !
CVZ041 |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Díky za účast 11. 5. 2005 / 16:16 | |
|  | Díky moc. Dá se říct, že až na jednu situaci jsem to relativně zvládnul, ale nejsem se sebou úplně spokojen. Každopádně jsem byl velmi mile překvapen, jak dobří piloti se včera sešli. I díky tomu to šlo snáz.
Ještě jednou díky a naslyš. |
| |
|
 |  |  | Re: Díky za účast 11. 5. 2005 / 15:54 | |
|  | Matěji, gratuluju.
Jenom podotknu, že moje žádost o "one five degrees to the left to avoid build-up" byla podložena opravdovým kumulem, ze kterého se blýskalo Ty turbulence a klesání z FL240 na 220, to už bylo po domluvě
Karel |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Díky za účast 11. 5. 2005 / 16:20 | |
|  | Díky.
Karle, přiznám se, že jsem si opravdu myslel, že to je předem promyšlený tah, jak si připravit emergency descent, ale až Marky mě pak ujistil, že ta žádost o vyhnutí byla podmíněna skutečnou situací počasí...
Každopádně se to tak seběhlo, že ste se s CSA170 (tušim), který letěl do LKMT sbíhali v jednom bodě. To jsem nemohl riskovat, protože mi bylo jasný, co chystáte.... Ale jinak pokus to byl hezkej...
Každopádně díky za účast a gratulaci a zas někdy naslyš... |
| |
|
|