| | | MSFS letadlo v poli ) 24. 11. 2020 / 07:16 | |
| | Tak si tak letíme a najednou letadlo v poli. ) |
| |
|
| | | MSFS letadlo v poli ) 24. 11. 2020 / 07:38 | |
| | tak vysoko a bez kyslíku |
| |
|
| | | MSFS letadlo v poli ) 24. 11. 2020 / 08:41 | |
| | Pašeráci z Ukrajiny ?....... |
| |
|
| | | MSFS letadlo v poli ) 24. 11. 2020 / 08:57 | |
| | to je bohužel velice často. U Dečína je také jedno.. Divím se že to jejich robot nedokázal odmazat. Zadat vyhledávání bílých pixelů ve tvaru letadla a nahradit barevnou texturou v barvě okolí mohli. Kondenzační stopy by tam ale stejně asi zůstali, těžko rozeznat cestu od čar. Uvidíme jestli na tom nějak zapracují. Možna by FS-ka mohla mít funkci přímo v simu "označ grafický bug" a oni by t jednou za čas opravili.No nic no..Jsem se rozvašnil.. |
| |
|
| | | | MSFS letadlo v poli ) 24. 11. 2020 / 09:05 | |
| | Ale zase o to vypadá MSXX vierohodnejšie...Ja by som tam pristál a pobral pašovaný tovar než by prišla polícia ... |
| |
|
| | | | MSFS letadlo v poli ) 24. 11. 2020 / 10:41 | |
| | No Asobo se chvástalo pokročilou AI, ale ono jak se ukazuje to byl spíše marketingový plkanec.
Použili spíše sérii skriptů - podobných těm co používá ARC.
Plus jsem nedávno našel nějakou matematickou teorii na dávkové zpracování velkého množství ortomateriálů za účelem odstraňování mraků, pro mě bohužel nepochopitelný a nepoužitelný materiál, ale výsledky v té cca 3 roky staré prezentaci se nápadně podobají tomu jak vypadá ortho v FSXX.
Tvůj nápad s komunitním označováním grafických glitchů je super, dovedu si to představit tak v XPL komunitě, ale obávám se, že ten milion prodaných kopií FSXX by byl v případě FSXX problém i kdyby se do "honby za artefakty" zapojilo jen 1% uživatelů. |
| |
|
| | | | MSFS letadlo v poli ) 24. 11. 2020 / 10:55 | |
| | a proč to odstranovat? vzdyt je to .. součást zivota .) |
| |
|
| | | MSFS letadlo v poli ) 24. 11. 2020 / 09:26 | |
| | To je počátek podpory pro CVARS. |
| |
|
|