Ano všiml jsem si toho a nejenom na břichu heliny.
- Tyhle "stíny" mi všude doskakovaly i na stromech tak cca do 50m před mašinou. Prošel jsem si nastavení a po aktualizaci na 11.50+ se mi nějak grafika nastavily věci v grafice jinak než jsem je měl , mezi jinýma první posuvník kvality grafiky byl na HDR+SAO - dal jsem o zub zpět na pouze HDR a ty divné "stíny" zmizly.
- Ale to břicho: nejdříve jsem myslel, že mají blbě normálovou texturu, ale pak jsem si vzpomněl, že Bell-412 má podobný problém - i když tedy ne tak velký a výrazný - je to kolize podvozku s plochou šasi. U 412 se to projevuje jen v oblastech průniku ploch. Tady by to mohlo být horší, protože EC135 má dvojí podvozek - vysoký a nízký. Při texturování používám pro náhledy ModelconverterX a tam jsem viděl i jak mění podvozek vysoký/nízký pomocí animace a při té jde podvozek do kolize s plochou břicha mašiny, takže si myslím, že ten problém než v textuře je v modelu ec135_e04.obj - daň za to, že změna typu podvozku teď nezarazí mašinu do země, nebo ji naopak nenechá padnou volným pádem z půl metru.
|
|