FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 31. 5. 2024, svátek má Kamila Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
VPT2 polygon jehličnatého lesa (003) - v noci svítí - co s tím? Jeden příspěvek | Celý strom
VPT2 polygon jehličnatého lesa (003) - v noci svítí - co s tím?   12. 5. 2005 / 14:57
MT.
Ahoj všem,
pracuju na cellu 412-113, postupuju podle návodu Petra Šulce. Vše jde dobře až na jednu věc. V noci mi svítí lesy. Podotýkám, že mám nainstalované noční textury od Dalibora Vinského. Dál mám letní textury od Palandera. Když v noci letím nad cellem, vypadá to, jako bych letěn nad městem (můžu připojit i nějaký screenshot, kdyby někdo chtěl ). Poradí někdo, co s tím? Zda se to nějak nastavuje při tvorbě cellu nebo je nutné nějak upravit textury?
Zajímavé je, že vedlejší cell 413-113 od Markyho takhle nesvítí, ale třeba cell 415-115 stejně jako můj "svítí".
Díky.
MT.
 

Re: VPT2 polygon jehličnatého lesa (003) - v noci svítí - co s tím?   12. 5. 2005 / 15:20
Pavel23
V tété diskuzi se to již probíralo
http://flightsim.periskop.cz/forum_prispevek.php?id=34522&lan=0
 

Re: Re: VPT2 polygon jehličnatého lesa (003) - v noci svítí - co s tím?   12. 5. 2005 / 17:01
MT.
To jsem samozřejmě četl, ale nějak mi z toho nevyšlo žádné resume a to jsem to četl asi čtyřikrát.
Btw.: Co znamená a jak se dá udělat rozdělení polygonů do více xxx_5.bgl souborů, jak je v tom threadu popsáno?
MT.
 

Re: VPT2 polygon jehličnatého lesa (003) - v noci svítí - co s tím?   12. 5. 2005 / 15:21
anatolij   
Je to divné, mě to taky dělalo a řek bych že dokonce i v default FS2004 bez jakýchkoliv addonů. Vyřešil jsem to tak, že jsem některé noční textury překopíroval prázdnými, nesvítícími. Při tom se mi sice trochu rozdrbaly ostatní noční textury, ale lesy jsou už tmavé.
Je to tady http://mzak.herma.org/oprava_sviticich_lesu.zip , ale pokud to budeš zkoušet, tak zálohuj staré textury !!!
Pokud to někdo opravil přesně, dejte vědět.
 

Re: Re: VPT2 polygon jehličnatého lesa (003) - v noci svítí - co s tím?   12. 5. 2005 / 19:36
MT.
Tak svítící jehličnatý les je v 037b2lmX.bmp, kde X = 1..7 (zjištěno metodou pokus/omyl). Díky, pomohlo to.
MT.
 

Re: VPT2 polygon jehličnatého lesa (003) - v noci svítí - co s tím?   12. 5. 2005 / 19:34
Dalibor
Je fakt, že jsem asi nenašel všechny noční textury pro lesy, ale kdybych věděl čísla inkriminovaných textur, nebude vůbec problém je "zatemnit" je to práce na pár minut. Problém je pravděpodobně v tom, že pro každou část republiky jsou jiné textury, jinak si to neumím vysvětlit. Pokud by šlo nějak zjistit ta čísla, budu moc rád. Dalibor
 

Re: Re: VPT2 polygon jehličnatého lesa (003) - v noci svítí - co s tím?   12. 5. 2005 / 20:02
OK-EUU46   
Me nekde svit a nekde ne! Nechapu to...(
 

Re: Re: Re: VPT2 polygon jehličnatého lesa (003) - v noci svítí - co s tím?   12. 5. 2005 / 20:50
JoseFS9
Pánové dobrý večer, nechci radit, ale není to svícení v FS lesích způsobeno "vománkovým vínem" ?
Ale jinak - každého z vás, kdo umíte do FS stvořit "něco navíc" obdivuji a všem zainteresovaným do hledání skutečné příčiny svítivosti jehličnatých lesů přeji úspěch !!
 

Re: Re: Re: VPT2 polygon jehličnatého lesa (003) - v noci svítí - co s tím? Vyřešeno (aspoň u mě).   13. 5. 2005 / 11:15
MT.
Ahoj, to se mi dělo taky a zjistil jsem toto:
- lesy mi svítí tam, kde jsou tvořeny jako VPT2 polygony jehličnatého lesa (textura 003)
- lesy nesvítí tam, kde jsou nastaveny jen pomocí landclassu, tedy bez polygonů
Ostatní textury (listnatý les apod.) jsem nezkoušel. U mě to vyřešilo přepsání souborů 037b2lmX.bmp, kde X = 1..7 (zjištěno metodou pokus/omyl) texturou bez nočního osvětlení (tuším 001b2lmX.bmp).
Zkus to schválně, mě to pomohlo. Stáhnul jsem si soubor z minulého příspěvku od anatolije a z něho použil jen 037...
MT.
 

Re: VPT2 polygon jehličnatého lesa (003) - v noci svítí - co s tím?   19. 5. 2005 / 06:55
Peetrs (Robert)   
Jen bych dodal ze sviti i lesy v cellu 422-114 a 422-115 (ostravsko a vsetinsko). Pomuze prepsat soubory 045b2lm2.bmp a 039b2lm4.bmp nejakym nesviticim *****lm*.bmp (napr 037b2lm2.bmp z jiz vyse zminovaneho opravneho zipu).
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ