| | | Průhlednost objektu v P3D 8. 1. 2021 / 11:07 | |
| | Trochu si pohrávám v Modelcoverteru se staršíma scenerkama a jejich bgl souborama. Narazil jsem ale na drobný problém. Po převodu objektu do p3dv4.4 je model průhledný pokud je v pozadí nějaká oblačnost viz obrázek. U jiných převedených modelů tento problém není a vše je v pořádku. Děje se to pouze u těchto sloupů. Nevíte někdo co stím? Řeším to už druhý den a ne a ne na to přijít. Nemůžu pokračovat dál.
Za pomoc bych byl moc vděčný |
| |
|
| | | Průhlednost objektu v P3D 8. 1. 2021 / 11:51 | |
| | | |
|
| | | | Průhlednost objektu v P3D 8. 1. 2021 / 11:55 | |
| | Hledal jsem na fórech s podobnou tématikou ale bu´d jsem se špatně ptal nebo nic nebylo na můj konkrétní dotaz. Nacházel jsem dost často řešení jen ohledně skel a podobných materiálů.
Díky za pomoc, vyzkouším to.
|
| |
|
| | | | | Průhlednost objektu v P3D 8. 1. 2021 / 12:42 | |
| | Stane se v zápalu provozní slepoty, že se člověk upne na hledání jednoho konkrétního výrazu a tak mu snadno unikne to co by potřeboval. Já tomimochodem taky našel hlavně mezi řešeními skel při hledání výrazu "tranparency" - asi na třetí straně výsledků. Držím palce, aby tě to navedlo na správnou cestu a mohl jsi pokračovat. |
| |
|
| | | | | | Průhlednost objektu v P3D 8. 1. 2021 / 12:49 | |
| | Jen pro doplnění. První co bylo, tak jsem po těch alfa kanálech právě šel ale to nic nevyřešilo. Proto jsem byl už zoufalej a neviděl už na nic. Jdu bádat dál. Díky za pomoc. |
| |
|
| | | | | | | Průhlednost objektu v P3D 8. 1. 2021 / 14:43 | |
| | Mě naposledy pomohl Leguan s průhlednostma, které mi dělaly problémy u střešního heliportu.
Taky už jsem nevěděl co a nakonec řešením celého "dvoudenního" problému bylo přidání parametru
ATTR_no_blend 0.5 do objektu.
Tak proč by to v P3D nemohla být podobná blbost typu sudé - liché hladiny, že? |
| |
|
| | | | | | | | Průhlednost objektu v P3D 8. 1. 2021 / 14:57 | |
| | Možná ano, jen netuším kde to tam napsat nebo připsat modelcoverteru. Jdu hledat |
| |
|
|