FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MSFS-katastrofa Jeden příspěvek | Celý strom
MSFS-katastrofa   27. 1. 2021 / 10:14
pilotbobík
Ahoj přátelé. Mám dotaz. Již někdo bez problémů podle se zapnutým autopilotem a FMC letěl třeba z Prahy
do Bratislavy? Bohužel já mám neustálé problémy s absolutní neřiditelností letadel. Odstartují celkem v pohodě, ale po chvíli (ať je autopilot zapnut či ne) se stroj začne chovat jak splašená koza a je konec.
Začíná to jako snad u každého neustálým vychylováním směrovky, která se po srovnání vychýlí opět a kolotoč pokračuje. S FMC se stroj absolutně nedrží VNAV ani LNAV nemluvě o nastavení rychlosti.
Neustále zkouším vše možné i nemožné a s láskou vzpomínám na starou dobrou FSXku, kde vše a hlavně u Airbusu fungovalo perfektně.
Ještě prosba. Co jsou letadla Legacy a Modern.
 

MSFS-katastrofa   27. 1. 2021 / 10:41
xWing   
Skontroluj v nastaveniach letovy model.
LEGACY alebo MODERN ?
Nastav MODERN.
 

MSFS-katastrofa   27. 1. 2021 / 18:04
Luděk Ch.
Katastrofa to není jako celek, ale bohužel zrovna A320 celkem katastrofa je. Dá se s tím vzlétnout, letět na autopilota i klesat, to celkem jde, ale manuální řízení při finálním příblížení je tragické, v podstatě nepoužitelné. Pokud se nechceš nervovat, vezmi si malá letadla, třeba TBM 930 lítá parádně. Jinak samozřejmě flight model musí být nastavený na Modern!
 

MSFS-katastrofa   27. 1. 2021 / 18:08
Tragédie v JRD
Jinak já navážu na Ludka ... ja zkoušel dreamlinera a v LNAV / VNAV se to chovalo jako koza.... .. a deset minut po vzletu jsem skončil v zemi vypadá to, že ty airlinery se jim nepovedly.

ale oblíbil jsem si longitůda (citation) ... skvělé éro ... lítá se s ním parádně, a v podstatě jediný problém (kromě spousty jiných, který mi nevadí, jako třeba naprosto nefunkční VNAV) je, že když letí na autopilota... tak se kejve ze strany na stranu ale jinak je to takový rozumný kompromis letadla (v fsce), kde nestrávíš jeho spuštěním hodinu, ve vzduchu se udrží a zvládne i autoland
 

MSFS-katastrofa   27. 1. 2021 / 19:54
muckap
Skúšal si mód od FlyByWire https://flybywiresim.com/ A32NX? Podľa toho čo sa hovorí na nete je to celkom podarená úprava defaultnej A320N. Dopraváky nelietam a neviem to porovnať z vlastnej skúsenosti, ale minimálne za vyskúšanie to stojí.
 

MSFS-katastrofa   27. 1. 2021 / 20:53
MiyuGreer   
Já létám s A320 často protože je to klasické linkové letadlo ale ještě pořád se vejde na mnoho letišť. Od té doby co jsem začal používat FBW A320 tak jsem ho nedal pryč. Bez něj si to už ani nedovedu představit. Kucí od FBW vydávají často aktualizace takže když se někde něco pokazí většinou je to hned druhý den spravené takže nemusíte čekat týdny na update od asobo.

Já teda mohu jedině doporučit.
 

MSFS-katastrofa   27. 1. 2021 / 21:25
spagros
Celkově se dá říct, že co neupravila komunita, tak má problém v dynamice letu. Co jsem zkoušel, tak Bonanza je podmotorovaná řeší komunita, King je jako raketa, Citation taky raketa, jediný co se v defaultu dá tak to je cessna 152,172, CAP, prostě ty lehký letadla jsou OK. A hlavně si moc nehrát s autopilotem. Jako nechápu, kurňa když si vezmu tabulku s výkony a porovnám to, tak vidím, že je něco blbě. Ty letadla programovali asi hoši od Carenada.
 

MSFS-katastrofa   27. 1. 2021 / 21:50
Willhelm   
Tak ta tvá poslední věta sedla jako prdel na hrnec. Osobně mám tedy i výhrady k C172, plachtí to bez motoru jako Blaník, při simulovaném nouzáku do pole jsem stihl obkroužit dva celé okruhy kolem plácku co jsem si vybral. A už vůbec nemluvím o tom, že to po tom poli v červnovém počasí a suchu klouzalo po přistání jako by ta dvoutunová Cessna byla kerlingová koule na ledě. Bohužel přesto vše C172 je momentálně v FSXX asi top éro. Musel jsem si po tom hned dát dva lety s C172 na spravení chuti v XP11...
 

MSFS-katastrofa   28. 1. 2021 / 08:45
Vita Zenisek
Mně se ve FSXXX líbí z pohledu chování asi jen dvě letadla - CAP10 a Savage Cub. Zbytek jsou plachťáky nebo to má ten strašnej default glass cockpit. Asi nejhorší zážitek byl Kingair, kterej se choval jak jet. O nějakým brždění vrtulema nemohlo být ani řeči a po podrovnání to přeletělo půl dráhy.

Ale nejsem nějakej častej uživatel. Většinou je to tak, že mě leguán vydráždí nějakejma obrázkma, tak to zapnu. A pak to zase rychle vypnu.
 

MSFS-katastrofa   28. 1. 2021 / 10:07
Willhelm   
K těmhle jsem se ještě neprokousal, ale díky za tip. Kingair jsem bohužel zkoušel včera večer. To byl jeden velký WTF?! a celou noc mě trápily noční můry. Jako 50% nefunkčního kokpitu to bych ještě přimhouřil oko.
Nefunkční osvětlení kokpitu už mě nasralo protože jsem se chtěl mezi LKMT a LKTB podívat jak to bude vypadat v noci. Ale to chování v letu, tomu se už ani nedá říkat arkáda, to je buď výsměch nebo parodie, jejíž pointa mi ale zatím bohužel uniká.

Koupě FSXX mi zatím dělá dvě služby:
- Zvyšování krevního tlaku, už tak dost vysokého z práce, na hranici neúnosnosti.
- Více a více si vážím XP11

Sekundárně si uvědomuji, že FSXX má stejné problémy jako XP11 - mesh má evidentně stejný zdroj a i když u FSXX nepřistoupili k jeho zjednodušení tak problém švů na přechodech dlaždic jako ho známe z XPL má i FSXX. V FSXX ale mají tmavý podklad pod meshem, takže díry nesvítí do dáli modře jako v XPL. To si zase FSXX kompenzuje dírami do meshe které v kopcích dělají vektorová data silnic.

Intenzivně uvažuji, jak do XP11 dostat autogenové lesy a trávu z FSXX, protože tohle je fíčura co se ASOBO fakt povedla a hustý les fakt vypadá jako hustý les a přesto jsou přes něj vidět z ortho podkladu lesní cesty, takže to nevypadá tak neuměle a unifromně jako husté lesy v DCS. Vzpomínám na svůj poslední reálný let se SONPem z LKKL na Křivoklát a nad údolí Berounky. Pořád jsem byl šíleně nervózní při uvědomění si, že v případě poruchy motoru C172 padá v reálu jako kámen a z těch lesů pod námi byl z cca 3500ft fakt strach a respekt.

Spolupráce LR a MS je alsi nereálná, ale byla by fajn. FSXX by prospělo licencovat od LR letový model, rozhlížení a ovládání 3D kokpitu. XPL by se posunul o velký kus dál, kdyby implementoval některá grafická řešení z FSXX - globální ortho - lesy, trávu, možnost lokální editace meshe.
 

MSFS-katastrofa   28. 1. 2021 / 10:16
Tragédie v JRD
to nesmíš brát tak vážně )) ber to jako arkádu s docela hezkou grafikou mam tam sice už pár desítek hodin, ale ješě pořád se kochám ... tak se taky kochej a na letadla kašli ... je to přece jen simultáro

ad licencování letovýho modelu - na to uz je pozde (nemluve o tom, za pravdepodobnost, ze by jim to LR licencoval ... ). znamenalo by to v podstate kompletní změnu toho, jak se v msfs dělají letadla... a dělej tohle v situaci, kdyz uz je to půl roku mezi lidma, a pulka vendoru uz ma rozdelany komercni letadla (nemluve o tom, ze cílovka flight simu je asi trošku jiná)..

ad ovládání přes virtual kokpit .. to bych zakazal. ja to nechci. to je strašný. zlatý 2D kokpity v FS2004. i když vypnu komíhání kokpitu, tak se furt lehce komíhá , a není nic lepšího, než když myší nastavuješ hodnotu A .. klikáš, klikáš, do toho čučíš ven ... a najednou koukáš, že klikáš úplně jinam. kterej mamlas vymyslel virtual kokpity? nastavování frekvencí a pdobných věcí je naprosto příšerný opruz (bohužel si nejsem schopný zapamatovat víc, jak 6-7 zkratek).
 

MSFS-katastrofa   28. 1. 2021 / 10:27
Willhelm   
Ano arkáda s místy docela hezkou grafikou.

To byl jen zasněný povzdech, jsou mi jasné všechny důvody proč už je teď pozdě.

XP11 má IMHO nejlepší ovládání éraz 3D kokpitu. Taky to pro mě po přechodu z 2D panelů FS2004 byl trošku nezvyk a jo přesně vím o čem mluvíš s tím točím ALT na AP a koukám, že najednou točím HDG. Takže i když je pohupování hlavy hrozně realistické, tak ho zásadně vypínám - právě kvůli ovládání.
Mám ale pár placených addonů, které to mají neskutečně vychytané - jakmile začneš ovládat nějaké točítko, tak se to kurzor zamkne na tom konkrétním ovladači. Neskutečně super vychytávka - ta by měla být povinná u všech XP11 letadel. V takovém éru pak není problém i to pohupování hlavy.
 

MSFS-katastrofa   28. 1. 2021 / 10:38
Tragédie v JRD
Koukam, problemy mame ty samé přesně na ALT a HDG jsem narážel to je v citejsne utrpení. tam není točítko pro skok po 1000ft, takže jediné, jak to jde urychlit je myší a točit kolečkem dostatečně rychle - pak to začne skákat po tisícovkách .. do tý doby, než ti poprvý uhne kokpit. a ten zmetek uhejbá, i když je to uhejbání vyplý.

ale už jsem na to vyzrál - bo jsem nikde na netu nenašel, že by si s tím někdo už hrál, tak jsem si pohrál se simclientem (nebo simconnect, nebo jak se ta věc jmenuje) a už mám samostanou aplikaci, která umožnuje (zatím ) hdg a alt nastavit stylem zadám hodnotu do text boxu a rovnou se to tam nastaví daná hodnota a ted tam dodelavam kompletní dodělání autopilota a nastavování frekvencí pro COM, NAV, NDB apod .-D pak to bude čirá radost
 

MSFS-katastrofa   28. 1. 2021 / 11:56
Rumperstross
Pěkně jste mě pánové teda zviklali. Jsem právě ve fázi upgradu počítače, respektivě jeho znovusestavení, čekám na to, až mi dorazí... a moje idea, že z FSX přejdu na MSFS bere za své. Od desktopové simulace rozhodně neočekávám věrný letový model, protože to je nesmysl, opravdu jsem dalek požadavkům na realistické pádové vlastnosti a autorotace a podobné nesmysly, které pořádně neumí ani výcvikové simulátory vyšších úrovní. Spíš je pro mě PC simulátor odreagováním v zimě, kdy se s malýma moc nelítá a s velkýma spíš nudné dálkovky. Takže preferuji formu nad obsahem, prostě aby se mi to vizuálně líbilo a mohl si s tím zalítat non-RNAV, jako když jsem začínal v parních kokpitech.

Minimálně to pro mne je signál, že s MSFS bude mít smysl ještě počkat, jak se vyvine. Mám tušení, že to bude na dlouhá léta.

Mám teď ale dilema, co při možnosti čerstvé instalace udělat. Znovu natáhnout FSX (s vytuněnou FSX ČR a jejím vizuálním pojetím jsem vcelku spokojený), pokračovat s tím, co na ní mám rád (starej šrot typu An-24 a Tu-134) a čekat na vývoj MSFS, nebo se v mezičase přeškolit na X-plane? Konkrétně: jak jsou na tom v X-plane zmíněné staré šroty, třeba ve srovnání s FSX? Byl by to významný krok vpřed, či úkrok bokem? Máte někdo zkušenost s touhle technikou v obou simulátorech? Podotýkám, nejde mi o letové vlastnosti, ale o funkčnost, vizuální pojetí a celkový smysl tohoto případného kroku.

Stejně tak se rád přeškoluju z typu na typ, ale velmi nerad ze software na software a od FS3 až po FSX mi vyhovovala pozvolná změna při zachování stále stejných principů. Navazuje koncepčně ovládání MSFS na FSX, nebo je to z gruntu nové, jak to na mě takhle zvenku působí?

Ď
 

MSFS-katastrofa   28. 1. 2021 / 12:11
Willhelm   
Já má zkušenost s FS2004, FSX, XP11 a FSXX a viděl bych to takto:
FSXX je proti FSX rozhodně krokem vpřed a pokud jsi byl spokojen s lítáním v FSX tak asi budeš uchcávat v FSXX blahem. Co se týče starého šrotu - tak v XP11 máš k dispozici Mi-2, Tu-154M, An-24RV, Yak-40 které tam jsou o dva levely výš než byly v FS2004/FSX jak co se týče letových vlastností, tak i funkčnosti systémů - ale u An24 a Yak-40 musíš skousnout azbuku.
Tu-134 je pro XP11 taky, ale tam to sice hezky vypadá a lítá, ale funkčnost systémů to má jen tak na 20% což je třeba pro mě nezajímavé.
Udělej si rešerši jaké stroje jsou kde dostupné. X11 je k dispozici i jako časově a na dvě lokace (Innsbruck a Seattle) omezené demo, nejlepší je si udělat obrázek sám.

Mým primárním simem zůstává stále XP11, ale FSXX na disku asi ještě chvíli zůstane, na rozdíl od FSX.
 

MSFS-katastrofa   28. 1. 2021 / 12:49
Rumperstross
Díky, tohle jsem potřeboval vědět
 

MSFS-katastrofa   28. 1. 2021 / 14:44
spagros
Přesně jak píše W. jsou to takový zbytečný pí... co FSXX trochu sráží, jako, když už si dali takovou práci, aby to tak vypadalo vizuálně tak parádně, tak kdyby se stejnou péčí udělali i tu dynamiku, tak bych neřekl ani pumpička. U všech to tak neplatí (evidentní je že ty francouzský letadla CAP a Robin, tak ty jsou parádní). Osobně mám P3D,XP11,DCS,Condor, FSXX a tak si nějak mezi nimi vybírám podle nálady, protože každý umí něco dobře, ale žádný není dokonalí.
FSX už ani nezmiňuju.
 

MSFS-katastrofa   28. 1. 2021 / 17:08
Luděk Ch.
Nenech se zviklat, minimálně si na měsíc za 1€ MSFS půjč v rámci Xbox game pass. Nejlepší je udělat si vlastní názor
 

MSFS-katastrofa   28. 1. 2021 / 11:04
Branislav
Wilhelm pripajam sa. Ja chapem, ze dnes sa hodi novy SW do placu a s pomocou nadrzanych priaznivcov sa potom donekonecna riesia chyby (je to lacnejsie a efektivnejsie, ako platit mnozstvo profi testerov). U Microsoftu je to klasika. Nekupil som MSFS hned. Dal som im par tyzdnov na odstranenie primarnych pruserov. Napriek tomu som nevyhral a vidim ten proces na niekolko rokov. Mam vytunovane XP-cko a piznavam, ze ked odmyslime nejake ultra VFR lietanie 20 m nad zemou a tesenie sa z kricku cucoriedok vo vlastnej zahrade, tak pocitovo globalne uz od 2000 ft som v pohode. Giganticke mnozstvo free addonov, platene veci funguju a na co som myslel v noci, lebo malo spal, je genialna architektura XP-cka. Nerozosiera sa pocelom PC, krasne sa daju veci usporiadat – logicky. S X-organizerom sa pracuje jednoducho skvele a prehladne. Vypinanie nepouzivanych scenerii, lietadiel, plaginov podla skupin je prave orechove. Robim si pravidelne zalohu celeho simu – ktora bezpecne funguje, keby nieco a samozrejme urobit si takuto zalohu na iny disk je sice zdlhave ale mimoriadne pohodlne. Lietal som MSFS od 2000, P3D. DCS a vselico ine (SU-27 bol v roku 1995 moj prvy simulator). Mal som zakupeny XP-10, malo som sa mu vsak venoval a nepresvedcil ma. Ale bolo to mojou lenivostou. Vytunovane XP-cko 11.50 je bozske.
A teraz jedno, co som chcel trocha ofilozofovat. Chapem nasich kamaratov, ktori povedia, ze na VFR treba mat MSFS 2020, na IFR XP-cko, na obcasne zabojovanie DCS. Na druhej strane FSX alebo P3D s addonmi FSX war a podobne plnili este pred prichodom MSFS 2020 celkom dokonale vsetky tri ulohy. A to na lietadlach od prvych parasolov po vsetky NEO. U bojovych alternativ sa dali pripravit rozmanite scenare a sucasne bojiska su k dispozicii sirsie ako v pripade DCS – samozrejme graficky na urovni vytunovaneho FSX alebo P3D – ja som nakupil vsetko co sa dalo a povrchom pocnuc, oblackami konciac, cez lietadlove lode a pod. mohlo byt lietanie pre trocha skromneho pilota uzasne (skromneho lebo sme nepoznali MSFS 2020). Zrejme som lenivec, ale ked uz mam nastavene vsetky periferia – dostanem sim „do ruky“ a zacinam si to uzivat, nechce sa mi zvladat dva dalsie.
Pocitam roky do dochodku a tesim sa, ze za 10 rokov by toto teoreticky mohol mat aj MSFS 2020. A tvrdim to bez urazky. Spomente si ako dlho sme tunovali postupne FSX alebo P3D. Ten ideal, ktory som spominal nebol pritomny hned. Su medzi nami kolegovia, ktori su schopni ASOBO teamu aj napisat pripomienky, resp. vedia viac ako my ostatni. Tak pripominajte aj za nas a o com mozete, o tom hovorte, aby sme sa mali na co tesit. Vsetkym prajem super zazitky, nech lietaju na comkolvek. Brano, brancoj
 

MSFS-katastrofa   28. 1. 2021 / 07:24
PZu
Pod tohle bych se podepsal. Až se jednou MSFS v default letadlech dostane na 80% fyzikálního chování a simulace systémů v X-Plane, bude to dobrý sim. Podle mne je i stejný poměr mezi
B737 ZIBO mod/X_Plane a A320FBW/MSFS 2020. Přesto je z mého hlediska A320 FBW nejpoužitelnější éro v MSFS, CRj se teprve prokousávám.
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ