FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Přepracované Medlánky do X-Plane 11 Jeden příspěvek | Celý strom
Přepracované Medlánky do X-Plane 11   26. 2. 2021 / 09:47
Willhelm   
Je to tak, trávy jsou v XPL šílený žrout fps a tak to asi zůstane dokud LR nepřijde s nějakým systémovým řešením. Osázet tráváma FlyAgi malé letiště a jeho okolí je OK, ale třeba u LKMT nebo LKVY tam je propad fps znát a ke všemu ty bloky trávy skokově mizí a při přiblížení zase vyskakují. Navíc na větší ploše je tam vidět takový sadový nebo vinohradový pattern, který mi dost vadí - ten jde sice částečně zmírnit tím, že člověk použije dva nebo tři druhy trávy přes sebe - ale to se zase dostáváme k bodu č.1 - fps
Popravdě neřekl bych, že to bude mít takový efekt, ale vegetace je momentálně to jediné co FSXX závidím.
 
VWAC
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ