FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 5. 8. 2025, svátek má Kristián Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
dotaz Jeden příspěvek | Celý strom
Re: dotaz   30. 8. 2002 / 11:50Jirka S.
Vcelku jednoduché. Věc první, dráha musí mít systém ILS (Instrument Landing System). Jinak je lepší přistávat ručně, přestože by autopilot šel použít i jinde (sestup bys neřídil ručně, ale nastavováním vertikální rychlosti v autopilotu - AP). Na NAV1 (VOR1) naladíš frekvenci ILS a paprsek ILS nalétneš nejlépe pod úhlem 20° a méně, aby měl AP co nejméně práce letadlo srovnat do osy. Vzdálenost od dráhy by měla být aspoň takových 10nm, záleží na letišti a hlavně na Tvojí výšce, protože osu paprsku musíš protnout pod sestupovou rovinou. Před protnutím paprsku ILS zapneš na AP mód APP (je dobré mít zapnuté i udržování výšky - mód ALT). Při protnutí osy ILS AP nejprve srovná letadlo do správného směru a pokračuje ke dráze. Při přímém protnutí paprsku ILS AP sám vypne mód ALT a začne sestupovat podle ILS. Těsně před dosednutím AP vypni a sedni ručně.
Jinak třeba AP v komerčních addonech často umí provést kompletní přistání včetně dobrždění letadla, ale to už je trochu o něčem jiném. Také je možné při přiblížení pomocí AP a ILS použít funkci "autothrottle", která reguluje výkon motorů v závislosti na nastavení AP v módu SPD (rychlost).
ale to se nedá popsat takhle v krátkosti. Není to sice nic složitého, ale spíš si prostuduj manuál k čemu které přístroje jsou, jaké funkce má AP a za jakých situací se to používá.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ