|  |  | CRJ700 flight level 10. 4. 2021 / 14:49 | |
|  | Ahojte,
pokud letím 1400nm let, tak si podle tabulky z manuálu vezmu cca. 8 tun paliva. Měl bych letět v FL380 ale na to jsem přetížený a mohu začít s FL290 a po čase stoupat. Je někde nějaký manuál kdy začít stoupat do vyšších hladin? Tj pro jakou váhu jaká letová hladina abych optimalizoval spotřebu? |
| |
|
 |  |  | CRJ700 flight level 10. 4. 2021 / 15:28 | |
|  | Na to bude nejaka tabulka v AFM... |
| |
|
 |  |  | CRJ700 flight level 10. 4. 2021 / 16:11 | |
|  | CRJ700 je háklivé i na rychlost, je třeba si hlídat 250 do FL100 a pak 320/.77, pokud ztratíš rychlost tak ve větší výšce ti to stoupat nebude, protože to není zrovna přemotorované éro.
Step climb by ti mělo vypočítat FMC.
Začíná se obvykle na FL280/290 a pak jdeš buď ICAO režim nebo po 2000.
V FMC na stránce CRZ je odhadovaný čas a vzdálenost do dalšího optimálního skoku.
Pochopitelně netuším jaké éro používáš a v jakém simu a nakolik tohle vše umí simulovat... |
| |
|
 |  |  |  | CRJ700 flight level 10. 4. 2021 / 21:36 | |
|  | | |
|
 |  |  |  |  | CRJ700 flight level 10. 4. 2021 / 22:57 | |
|  | No jo, pravdu máš, na Collins FMC-4200 CRZ není. Tož u těchto sockojetů by pak měla být, jak psal Rozšafín, taková několikadesítekstránková brožura, kde budou hmotnosti, teploty a k nim režimy.
Mám to vytištěno pro CL30 a Eclipse 550 NG ten je extra citlivý na správný režim, hmotnost teplotu a z toho vyplývající VS, kterou je třeba měnit co 5000ft. Screenshoty pro rámcovou představu co je potřeba hledat. |
| |
|
 |  |  |  |  |  | CRJ700 flight level 10. 4. 2021 / 23:07 | |
|  | A tady je zjednodušená performance table:
https://contentzone.eurocontrol.int/aircraftperformance/details.aspx?ICAO=CRJ7&
Ale to vše bude obávám se k teplému měkkému voňavému, pokud originál tazatel vznáší dotaz k arkádě FSXX a má koupený hezký vizuální model CRJ-700 za 52 Ojro od Aerosoftu. V tom případě než na performace table bych jej odkázal spíše na tech support Aerosoftu, kde se stěžovatelé na divný tah motorů ve větších výškách počítají na desítky (jen ti co se ozvali). Ono jaksi plánování letů na Simbrief a následný výkon strojů v FSXX ještě tak úplně neladí. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | CRJ700 flight level 11. 4. 2021 / 00:11 | |
|  | ty jsi taky hezky vizualni model 
nevim teda jak oni, ale ja byl teda prekvapen, jak data ze simbriefu a z fsxx u crj sedi. jo, jsou tam rozdily, ale spise marginalni. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | CRJ700 flight level 11. 4. 2021 / 06:49 | |
|  | Já si prostě musel rýpnout. Snažili se z toho vytřískat opravdu maximum a je viděť, že se snažili, aby mělo chování a výsledky podle performance table.
V případě, že David75 opravdu používá Aerosoftí éro v FSXX, může být problém ještě v jeho nastavení FSXX v oblasti námrazy. FSXX simuluje námrazu tak, že přidává hmotnost, místo aby pozvolna měnil aerodynamický profil. Pokud tedy David75 nemá zapnuto na (uvozovky)visual effect only(uvozovky), může to být také tímto. Častá chyba nejen začátečníků pak je také aktivní odmrazování při stoupání a na hladině což bere šílené procento výkonu motorů. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | CRJ700 flight level 11. 4. 2021 / 18:41 | |
|  | | |
|
 |  |  | CRJ700 flight level 11. 4. 2021 / 00:12 | |
|  | | |
|
|