FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKMT - pojížděčky Jeden příspěvek | Celý strom
LKMT - pojížděčky   11. 4. 2021 / 09:16
Willhelm   
Dva dny jsem se drbal s přechodovou linkou mezi trávou a asfaltem/betonem než jsem dospěl k něčemu co vypadá trochu použitelně. Nicméně budu ji muset udělat ještě jednou a více si pohlídat tu +/- křivku.
Co se mi však vůbec nedaří je ten plytký betonový žlab co by měl být mezi asfaltovým prahem a trávou.
Chtěl bych tam více navodit nějaký ten efekt prohlubně.
Předělávám teď chodníky na 3D vyvýšené s obrubníky. Upravil jsem si ty z MisterX 2.0 knihovny uvolněné minulý víkend, ale zkombinoval jsem si to s povrchy z R2 knihovny. Napadlo mě tedy zda by nešlo použít stejnou techniku 3D fasády pro ten žlab, jenže XP11 do mínusu nepustí, nejnižší místo kanálu by tak muselo být např. +0,001m v ose Z a žlab by byl moc vysoko, takže si myslím, že by to ve výsledku vypadalo ještě hůř, než když je to teď v jedné ploše.

V reálu je beton pojížděček vyvýšený a ten asfaltový práh se mírně svažuje k bouřkovému korýtku. Jediné realizovatelné řešení mě momentálně napadá udělat komplet 3D model ploch i s korýtky, jenže tím se člověk v XPL dostane do sraček jako musí řešit DD, nebo Flytampa a nemůže použít polovinu nativních možností editace scenerky.

Nepotkal někdo někdo nějakou scenerku kde by tenhle aspekt vypadal reálně, nebo neuměl by někdo líp ošulit tu texturu *.lin betonového kanálu, aby se tam vytvořila lepší iluze prohlubně?
29070 B / 750 x 422 / 767-F_xp11 - 2021-04-11 08.40.52.jpg
27281 B / 750 x 422 / 767-F_xp11 - 2021-04-11 08.44.16.jpg
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ