|  |  | Czech Aviation Celebration 2005 16. 5. 2005 / 10:15 | |
|  | Druhý skok do minulosti českého letectví provedeme do roku 1985. Vyzkoušíme si dobu, kdy pražské letiště již dostává moderní pojezdový a dráhový systém, avšak stále jsou v platnosti "východní" předpisy
Začíname již zítra v 18:00 UTC.
Bližší info na: http://ivaocz.virtualskies.net/Akce/Celebration_LKPR1985.html
IVAO EC-CZ
Martin Kostal |
|
| |
|
 |  |  | Re: Czech Aviation Celebration 2005 16. 5. 2005 / 10:46 | |
|  | Martine, ten tvůj nick je skvělej ))
Karel |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Czech Aviation Celebration 2005 16. 5. 2005 / 16:19 | |
|  | To vis, od doby kdy jsem clenem dvou VA a tam mam vsude volacku na pozadani neco078, tak padlo jasne rozhodnuti ze XXX-078  |
| |
|
 |  |  | Re: Czech Aviation Celebration 2005 16. 5. 2005 / 22:39 | |
|  | Ještě otázka, jak moc jste hákliví na typ letadla, se kterým se poletí ? V poslední době jsem na FSku prakticky neměl čas, tak když se tam objevím s PMDGčkem, bude to na uznání 2 letů, nebo ne ? |
| |
|
 |  |  |  | Re: Re: Czech Aviation Celebration 2005 16. 5. 2005 / 23:06 | |
|  | No B737 NG obecně jsou novější než rok 1985, takže když už bulíka, tak aspoň třeba 300/400 (nebo se aspoň tvářit a chovat jako že letím s 300/400).
|
| |
|
 |  |  |  |  | Re: Re: Re: Czech Aviation Celebration 2005 16. 5. 2005 / 23:11 | |
|  | Huh, to zní asi složitěji, než ve skutečnosti je. Ale začínám mít pocit, že nasednu do tý věci, se kterou se letěl první leg minulý celebky, zaletím na Točnou a zpátky a bude. S tou věcí je to stejně na 2 hodiny... |
| |
|
 |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Czech Aviation Celebration 2005 16. 5. 2005 / 23:24 | |
|  | Obávám se že ani to neprojde neb Bleriot IX rozhodně nepatřil k seriově používaným a vyráběným strojům v roce 1985 . |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Czech Aviation Celebration 2005 17. 5. 2005 / 00:16 | |
|  | ach jo, a nemáte někde nějaký seznam, co je tedy povoleno ? |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Czech Aviation Celebration 2005 17. 5. 2005 / 07:17 | |
|  | Vezmi nejakyho Zlinka, s tim se jeste par legu trefis  |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Czech Aviation Celebration 2005 17. 5. 2005 / 07:25 | |
|  | L-410, Tu-154, Il-62, Tu-134, A310, An-24/26, B727, Cessna Citation II, Beechcraft Baron, Jak-40, Mi-2/17, Bell 206, Z-142...a spoousta dalších. |
| |
|
 |  |  |  |  |  |  |  |  | Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Czech Aviation Celebration 2005 17. 5. 2005 / 09:23 | |
|  | A kdyz uz chce nekdo boeingy, tak treba B733, B743.
Nebo dale z casteji pouzivanych treba jeste DC9, C172, C310, DHC-8, DHC-6.
Jinak pro ověření zdali vaše letadlo splňuje stačí nahlédnout na www.airliners.net - Aircraft data and history. |
| |
|
|