FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je neděle 28. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
KR05 XP11 pokus 2 Jeden příspěvek | Celý strom
KR05 XP11 pokus 2   18. 4. 2021 / 23:38
Willhelm   
Když si tady nedávno Ivoš tak povzdechl nad tou K5, tak jsem vytáhl ze záloh svůj první pokus o tuhle scenerku. S assety co jsem dělal pro Nemocnici Šumperk a nedávno vydanými 3D chodníky a obrubníky od MisterX jsem s tím trochu více spokojen než v roce 2018. Navíc jsem vyřešil i problém který jsem diskutoval s JM při betatestování Šumperka. Svoje assety jsem tak doplnil o TILTED parametr, takže se srovnají s mírným ůhlovým nakloněním a nebudu tam na sílu řešit nějaké náspy, lokální úpravy meshe atd.
Zvažuju zda nakonec nepřemodeluju všechny budovy. Starý Blender2XP plugin nepodporoval světla a ty jsem tam musel docpávat ručně. Taky mě láká udělat jeden z hangárů otevřený. Nebo zkusit budovy udělat hodně detailní v pConu i když pro XP to není tak snadno použitelné jako pro FSXX. Nová možnost definovat objektům AGL výšku mi navíc umožní vyřešit i ty animované větrné rukávy na střechách, což byl taky problém se kterým jsem si nevěděl kdysi rady.
32942 B / 750 x 422 / ec135 - 2021-04-18 23.00.23.jpg
10145 B / 750 x 422 / ec135 - 2021-04-18 23.03.37.jpg
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ