FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 25. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MSFS crosswind takeoff Jeden příspěvek | Celý strom
MSFS crosswind takeoff   15. 5. 2021 / 21:19
FSPilot   
Jenže letový model právě musí být aktivní i na zemi. Už jen proto, že letadlo ovlivňuje vítr i když třeba stojí na stání a řešení, že v momentě dotyku úplně přestane fungovat fyzika letu je taková... arkádová...Počátky XP byly divoké (a kolik lidí mi říkalo, že jsem blb, který tomu nerozumí, v době, kdy XP ani neměl UI. Však taky jsem na něj nešetřil chválu. Potenciál, ale z počátku nepoužitelný ne kvůli letovému modelu ale spíš to bylo o nastavitelnosti ovládání. Až od snad 11.30 nebo kolik to začalo být použitelné. Jenže je rozdíl, jestli se upravuje nebo ladí dynamika nebo se 20 let stará věc tváří moderně. Tenhle bug v FS jsem si všiml od začátku a ono je tam toho daleko víc a stačí to porovnat s FSX a uvidíte, že těch rozdílu tam opravdu není moc (snad nejvíc ta třepací kamera aby to navodilo pocit, že se to chová jako letadlo).
 
Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ