Myslím, že diskuse se teď stala "věcnou", takže navrhuji pokračovat -
Moje představa je taková, že změna "letecké informace" vzniká obecně vzato "na místě" nebo "na místě pod nátlakem", například pod nátlakem z EUROCONTROLu
Tyto informace se zobrazí do připravovaných změn na "národní" úrovni s tím, že je nějaké období, kdy se připomínkuje a pak se zveřejní jako připravované změny ( to je v ČR ta sekce v AIPu , které se jmenuje "Poslední vydané ještě neplatné změny" ) .
Nad tím vším běží AIRAC, který k určitému okamžiku "triggruje" uvedené změny z připravovaných na reálné. Záměrně používám slovo triggruje , protože AIRAC se projeví NOTAMem, označovaným jako terminus technicus "TRIGGER NOTAM", který potvrzuje vstup uvedených změn v platnost ( + další pravidla pro zveřejňování ).
Takhle to vidím já.
Nicméně uznávám, že v mé "definici" je blbě slovo "potom", protože ony informace se zpracovávají a publikují "předtím"než jsou triggrovány AIRAC cyklem. |
|