FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Spitfire MSFS update Jeden příspěvek | Celý strom
Spitfire MSFS update   31. 7. 2021 / 13:33
Milby
Ahoj, jako amatérovi se mi po posledním updatu se Spitem už tak lehce nelítá. Po chvíli, kdy mám booster cca na 4 (plyn cca 50 procent) se přehřeje olej a jdu dolu...
Poradíte, co s tím?
Díky!
 

Spitfire MSFS update   1. 8. 2021 / 12:05
Zaremba   
Jaké držíš otáčky vrtule?
 

Spitfire MSFS update   1. 8. 2021 / 12:14
Peter HK
Já ho mám taky, ale nemám ho moc nastudovaný, nebude tam nějaký kohout pro otevření olejového chladiče?
 

Spitfire MSFS update   1. 8. 2021 / 18:06
Peter HK
Na levém panelu je: Radflap (Radiator Control) Auto = Automatic radiator control Open = Full open radiators, ale to nefunguje, jedině otáčkami...
 

Spitfire MSFS update   1. 8. 2021 / 21:08
Rumperstross
Boost +4 na Spitfiru není zase tak moc. Účinnost chladičů snižují vysunuté klapky či podvozek, při nich se ale zase nelítá na +4, takže to úplně nepředpokládám, že by byl tvůj případ. Olejový kohout jako třeba Brigadýr nebo Čmelák to nemá, klapka chladiče je společná (devítka a vejš) s chladičem chladící kapaliny a je de facto automatická (anebo plně otevřena), takže tam taky úplně chyba pilota nehrozí. Otáčky na to zase takový vliv nemají.

Jediný, co s těmahle většíma motorama můžu doporučit, ať už vzduchem či vodou chlazenýma, je nelítat na vyšší výkon příliš pomalu, tam se to skutečně může začít hřát. U Spita je optimum na stoupání 180 mph.


Takže pokud ti to třeba nesimuluje závadu a lítáš rozumně rychle, tak je jedinou možností chyba v simulaci modelu.
 

Spitfire MSFS update   2. 8. 2021 / 08:02
Zaremba   
U téhle simulace na to otáčky vliv celkem mají. Oni to mají napsané tak, že když jsi mimo doporučený režim, tak se motor hřeje a po chvíli zadře.
Nicméně v současné chvíli by roli mohl hrát i bug MSFS, kde jsou teploty vzduchu úplně mimo.
Ale chtělo by to taky znát celkový režim, tlak oleje, kdy se motor zadře a teplotu oleje a chladiva.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ