FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 27. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
OT: 777 na ledě Jeden příspěvek | Celý strom
OT: 777 na ledě   6. 10. 2021 / 15:58
Admin
Nevíte náhodou, jak tlustý led potřebuje k přistání plně naložená 777?
 

OT: 777 na ledě   6. 10. 2021 / 16:34
Pips   
Ano, tak to vím také úplně přesně. Led tlustý asi ... takhle... - záleží ovšem, čím je plně naložena. Ovšem v úterý stačilo toho ledu vždycky trochu míň!
 

OT: 777 na ledě   7. 10. 2021 / 07:53
Lukas.wz   
Je super, že to tady je pořád stejný.
 

OT: 777 na ledě   6. 10. 2021 / 16:53
ulitej
A jak se zahřejou pneumatiky by bylo také zajímavé vědět ? když třeba je -40 , je prostě neuvěřitelné co se musí vše v letecké technice domýšlet.
 

OT: 777 na ledě   6. 10. 2021 / 17:31
OK-MSS
Tak si to spočítej ......
 

OT: 777 na ledě   6. 10. 2021 / 18:00
ulitej
A mají tam dusík ? nevidím červené čepičky
 

OT: 777 na ledě   6. 10. 2021 / 17:31
Peter HK
125,48752 cm
 

OT: 777 na ledě   6. 10. 2021 / 17:53
happypetr   
 

OT: 777 na ledě   6. 10. 2021 / 18:43
Willhelm   
Na to se názory odborníků liší.
Naši domácí experti tvrdí, že led musí být tlustý jako prase, ale to bych bral s velkou rezervou, protože u nás neprovozujeme ani jednu 777 a pro etalon bys musel chov prasat na území ČR hledat strojem času.
Soudruzi v Rusku doporučují, aby byl led tlustý jako Chruščov, ale tady je zase problém s tím, že soudruha Chruščova se jim na rozdíl od soudruha Lenina, tak nějak nepodařilo zmumifikovat.
No a prohnilí kapitalisté z Wall Streetu zase trvají na tom, že led musí být tlustý jako šeková knížka Bernarda Madoffa.
 

OT: 777 na ledě   6. 10. 2021 / 19:05
Tucano
tak celkom máš pravdu.

Keď zoberieme maximálnu povolenú pristávaciu hmotnosť (max. landing weight) 237t tak vychádza asi nejakých +/- 180 cm.
 

OT: 777 na ledě   6. 10. 2021 / 19:43
ulitej
A co modifikovat podvozek na lyže
 

OT: 777 na ledě   6. 10. 2021 / 19:44
Pips   
Spíš na brusle!
 

OT: 777 na ledě   6. 10. 2021 / 20:10
Willhelm   
Brusle nebrat - moc kilogramů peří na moc malou plochu = příliš velký nápojový tlak.
 

OT: 777 na ledě   6. 10. 2021 / 20:37
Tucano
presne. Preto v Antartíde napríklad z NZIR lietajú Herculesy s lyžami. Pristávajú tam na ľade. Potom stačí aj menej ako jeden meter. A ešte rozhoduje, či tú dráhu povolí Rus, Kanaďan alebo Amík z Floridy. Každý sa rozhodne pre inú hrúbku.
 

OT: 777 na ledě   7. 10. 2021 / 15:07
Admin
To se mi zdá málo.
 

OT: 777 na ledě   14. 10. 2021 / 15:59
kuma   
Promiňte, že se vám míchám do odborné debaty, ale myslím, že jeden zcela zásadní prvek pro určení kýženého rozměru nazazněl, a to je co jako má být pod tím ledem. Páč jako jestli voda, tel bych řekl že i Chruščov může být málo. Jako ale jestli jde o vrstvu na betonu, třeba jako kontaminovaná RW, tak pro kladnou odpověď na danou otázku bude stačit i jen souvislá vrstva o tloušťnce infinitezimálně se blížící nule.
 

OT: 777 na ledě   15. 10. 2021 / 00:20
Admin
Ovšem to pouze za předpokladu, že ten beton není čerstvej.
 

OT: 777 na ledě   15. 10. 2021 / 12:02
Willhelm   
Ale zase sedat do čerstvého betonu je vážně progresivní metoda jak výrazně zkrátit brzdnou dráhu jakéhokoliv letadla. Proč vlastně už dávno u každého letiště nestojí betonárna a šachta. Horníci co přišli o práci v OKD by mohli ve spodních vrstvách dráhy těžit starý a tvrdý beton, ten by se namlel do nového, dráhy by kontinuálně měly vrstvu mokrého betonu, postupně by usedaly na odtěžený spodek. Kdyby ještě žil Jára De Cimrman, tak už to někde dávno fungovalo...
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ