FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 4. 12. 2025, svátek má Barbora Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Prosba o pomoc s lua scriptem Jeden příspěvek | Celý strom
Prosba o pomoc s lua scriptem   25. 10. 2021 / 23:35
Willhelm   
Chtěl bych naučit Jak-40 v XP11 používat zvuky posádky volně dostupné k Supronovově Yak-40 pro FS2004/FSX. Ideální by bylo použít logiku Xchecklistu, ale to by musel nějak podporovat funkci přehrávání wav souborů. Sparker se mi neozývá, takže nezbyde než to zkusit přes FlyWithLua a nějaký skript.
Je to 60 zvukových souborů, které bych chtěl přehrávat na základě datarefů postupně v pořadí 1-60.

Přehrání jednoho nebyl tímto kódem problém:

if PLANE_ICAO == YK40 then

local S1 = load_WAV_file(SCRIPT_DIRECTORY .. Yak-40_crew/Sd6015_02_007.wav)

local S1_played = false

dataref(parkingbrake, sim/flightmodel/controls/parkbrake)

function avionics_sound()

if parkingbrake > 0 and not S1_played then
play_sound(S1) S1_played = true
end
end
end

do_often(avionics_sound())

Ale jakmile jsem se snažil přidat druhý, tak už mi to nefunguje, debug mlčí a FlyWithLua se ukončuje:

if PLANE_ICAO == YK40 then

local S1 = load_WAV_file(SCRIPT_DIRECTORY .. Yak-40_crew/Sd6015_02_007.wav)
local S2 = load_WAV_file(SCRIPT_DIRECTORY .. Yak-40_crew/Sd6015_01_002.wav)

local S1_played = false
local S2_played = false

dataref(parkingbrake, sim/flightmodel/controls/parkbrake)
dataref(door, sim/cockpit2/switches/custom_slider_on[4])

function avionics_sound()

if parkingbrake > 0 and not S1_played then
play_sound(S1) S1_played = true
end
if door == 0 and not S2_played then
play_sound(S2) S2_played = true
end
end
end

do_often(avionics_sound())

Pérák nebere uvozovky, ale v kódu je mám. Na první pokus jsem jedny zapomněl, ale to mi debug napsal - na jakém rádku a za jakým výrazem je čeká. Teď to mám v Notepad++ a syntaxi jazyka nastavenou na lua, tím se snažím eliminovat problémy které bych v obyčejném notepadu přehlédl.

Poradil by mi s tímto programátorským oříškem prosím někdo, kdo je v tom zběhlejší než já?
Potřebuji hlavně blbuvzdornou principiální logiku přehrávání jednoho wav za druhým, když nezvládnu dva po sobě, nemá cenu se snažit cpát do kódu 60 wavů a 60 datarefů. V Excelu mám připraveny proměnné, datarefy, teď jen přijít na to jak to rozchodit.
   Seznam příspěvků  
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2025 FlightSim.CZ