FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 22. 1. 2022, svátek má Slavomír Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Heli pedály Jeden příspěvek | Celý strom
Heli pedály   18. 11. 2021 / 20:01
happypetr   
Ahoj létavci.
Neznáte náhodou někoho z Olomouckého Kryštofa 9 ? Zítra vezu manželku do Olomouce na víkend k dceři a zároveň se chci stavit na Kryštofu požádat někoho kdo by mě pustil do Eurocopteru změřit parametry a rozměry pedálů, u kterých mám během prosince v plánu udělat prototyp. Chtěl bych aby se to alespoň trošku co se týká rozměrů podobalo originálu... Pokud tam nikoho neznáte, tak se nic neděje, přijedu tam nadrzo a buď mi kluci vyhoví, nebo mě pošlou do prdýlky...
Kdyby náhodou, tak předem díky.
Happy
 

Heli pedály   18. 11. 2021 / 20:09
biblbrox   
Kdyby ti to zítra nevyšlo, tak dej vědět.
Mohl bych se s metrem a foťákem stavit u nás buď na záchrance, nebo u policajtů.
 

Heli pedály   18. 11. 2021 / 20:16
happypetr   
Super! Jde mi hlavně o rozměry, průměry, výšku od paty, rozsah kvedlání a kolik stupňů má dopředný sklon když jsou pedály srovnané... Když tak dám zítra report jak jsem pořídil...
Díky kámo.
 

Heli pedály   19. 11. 2021 / 11:46
jazan
Myslím že je tam můj bývalý kolega Dědoch.
 

Heli pedály   19. 11. 2021 / 11:54
jazan
Pak je nabídka z jiné záchranky že by nafotil pedály s metrem na porovnání.(Brno,Jihlava)
 

Heli pedály   19. 11. 2021 / 21:49
happypetr   
Ahoj Jardo.
Moc, moc díky za přímluvu u bývalého kolegy ve zbrani. Bylo to super, všechno nafoceno, zdokumentováno a změřeno. Dobře jsme si pokecali a mám tě pozdravovat.
24545 B / 750 x 338 / IMG_20211119_163018.jpg
36788 B / 750 x 338 / IMG_20211119_163502.jpg
 

Heli pedály   20. 11. 2021 / 11:03
jazan
Rádo se stalo.Pošli mi prosím tě foto kolegy buď po WhatsApp nebo MMS na číslo ze kterého sem ti volal.Dík
 

Heli pedály   24. 11. 2021 / 12:48
happypetr   
Malá ochutnávka z vývoje.
Všechno na ložiskách a co nejvíce hliníku...
37007 B / 750 x 338 / IMG_20211124_123752.jpg
37529 B / 750 x 338 / IMG_20211124_123735.jpg
34586 B / 750 x 338 / IMG_20211124_123745.jpg
 

Heli pedály   24. 11. 2021 / 13:07
Willhelm   
Hapíku hele jak tak pozoruju ten tvůj vývoj a hlavně to tvé zaujetí pro to udělat to nejen funčně dobře, ale i co nejblíže k reálným EC135 pedálům, rozhodl jsem se zatím nerealizovat nákup nových pedálů od soudruhů z Virpilu a počkám jak dopadne tvůj vývoj. Za mě zatím vše dost dobrý, díky že se takhle dělíš s pokrokem... Ať se daří! Držím palce.
 

Heli pedály   24. 11. 2021 / 19:36
me2d
Hele ty tahla z multikary tam mam taky .

No pekny to mas, dilensky nekde jinde. Ja mam uz asi treti evoluci permanentniho prototypu, ale tahle zrovna drzi uz docela dlouho.

32260 B / 750 x 422 / pedale.jpg
 

Heli pedály   24. 11. 2021 / 20:15
happypetr   
Super!
 

Heli pedály   24. 11. 2021 / 19:59
Pips   
Vypadá to fakt parádně!
 

Heli pedály   24. 11. 2021 / 20:16
biblbrox   
Musím souhlasit s klukama- nádherná práce
 

Heli pedály   24. 11. 2021 / 21:33
Algy   
Říkám si jakou to má robustní základnu, ale potom jsem si všiml, že to je svěrák.
 

Heli pedály   25. 11. 2021 / 09:40
Pips   
Nekaž mi radost, myslel jsem, že to k tomu patří!
 

Heli pedály   25. 11. 2021 / 09:25
Ctirad
Já přesně takový svěrák mám doma taky, ale myslel jsem si do teď, že jsem snad sám, kdo ho má. je to už alespoň 25 let, kdy jsem ho dostal od strýce, říkal, že ho dělali učni pro TOS Čelákovice, v rámci zkoušek. Sám jsem od řemesla taky, býval jsem opravář lokomotiv, viděl jsem spoustu firem, dílen a provozů, ale tento svěrák jsem nikde u nikoho neviděl. Jen pro info, kde jsi k němu přišel ty? Jinak pedály budou super, velká poklona...
 

Heli pedály   25. 11. 2021 / 10:35
happypetr   
Ten svěrák dělali před dávnými lety zase naši učni. (Dělám školníka na Střední škole řemesel v Šumperku).
 

Heli pedály   25. 11. 2021 / 10:51
Ctirad
BINGO!!!! Takže osnovy. Nakonec jich bude spousta, paráda...
 

Heli pedály   25. 11. 2021 / 10:56
Ctirad
Jó Šumperk, kde jsou ty časy, co jsme tam do dílen vozili motorové vozy M152 na velké opravy R4
 

Heli pedály   25. 11. 2021 / 11:41
Willhelm   
Jako nástrojáři jsme na konci prváku taky dělali svěrák, ale takový malý k přichycení na cca 2-3cm desku stolu. Byl ideální na vázání mušek a jiné preciznější domácí práce. Pamatuji, že to mělo M12 s jemným stoupáním a nutnost mít vystružený vodící otvor rovnoběžně se závitem. Trefit pak v odlitku tělesa správně otvor pro aretační kolík závitové tyče se povedlo asi jen půlce naší skupiny. Proti stavitelnému vratidlu, které jsme dělali ve třeťáku, to byl ale ještě čajíček. Oficiálně to učiliště TATRA Kopřivnice mělo prodávat. Ale to byly takové podpultovky, že bylo rozebrané ještě dřív než na to vůbec někdo začal snánět materiál. (Nicméně kolem roku 2000 jsem na tento typ svěráku občas narazil v železářstvích.) Jediné co bylo předpřipravené byly odlitky a kalené čelisti, od kluků z druháku - ten byl zaměřený na strojní výcvik, soustruhy, frézy, brusky ale i kalení, kování, svařování. Ve druháku jsme zase čelisti dělali během strojního výcviku my klukům v prváku a odlitky lili během naší týdenní exkurze na slévárnu, takže nakonec jsme si zažili tu výrobu svěráku komplet. Takový celkem promyšlený koloběh. Vratidlo ve třeťáku už jsme museli zvládnout komplet sami na všech strojích a vč. kalení čelistí. Zajímalo by mě co je tam dnes. Poslední nástrojáři vypadli z učiliště v Kopřivnici v roce 1995, pak už nebylo perspektivní živit se řemeslem.
 

Heli pedály   25. 11. 2021 / 12:00
Ctirad
Máš úžasnou paměť, já už ani nevzpomínám, co jsme jako učni ve Valticích na oboru opravář motorových kolejových vozidel všechno řezali, pilovali, vrtali, svařovali, soustružili, kovali atd. atd. Ale nic se nám pak domů nehodilo ( To brácha v učení ve Veselí nad Moravou na hnojárně v dílnách vyrobil takových věcí k užitku, které pořád máme....A pak když nastoupil na provoz s nerezem, hanba mluvit. Těch strojů, mašinek, forem, lisů, brusek a já nevím, čeho všeho, co z toho navyráběl. Jen když vyrobil míchačku na beton, tak byla z černého plechu...
 

Heli pedály   25. 11. 2021 / 13:01
Willhelm   
Vlivem nemoci mám občas problém zapamatovat si co jsem měl včera na oběd, ale kupodivu ta tvá poznámka mi vytáhla z paměti neskutečné věci.

Naše skupina měla neskutečné štěstí na mistry v druhém a třetím ročníku. Byli to normálně nástrojáři z TATRY s nějakým pedagogickým rychlokurzem. Na oficiální osnovy zvysoka srali, a mezitím co druhá skupina na nás smutně koukala přes plot pilujíc do obbnutí nějaké osnovami schválené šablony, ny celé dva roky fušovali jak diví. Věci co byly nedostatkové, různé ND na auta, pluhy za malotraktor, kování na garážová vrata, gravírované cedulky na domovní dveře, apod. Navíc když jsme si něco vymysleli sami pro sebe, mistři nám sehnali materiál a rovnou se toho třeba dělalo více. Dodnes vzpomínám jak jsem chtěl dát taťkovi (rybáři) formičku na zakrmovací olůvka. Vše jsem si zkreslil, mistr sehnal materiál, když jsme to testovali, sešlo se u toho pár dalších mistrů z jiných oborů a nakonec jsem měl na starosti dva měsíce manufakturu na výrobu licích forem. To byl podle mě nejlepší možný způsob výuky. Z naší skupiny neměl nikdo problémy se ihned uchytit v provoze kam byl po vyučení přidělen. Nástrojáři z té druhé skupiny byli brzy po nástupu do práce přeřazování do výdejen, na jeřáby, VZV apod. U nástrojařiny zůstali snad jen dva z dvanácti. Z naši dvanáctičlenné skupiny pravda do deseti let u řemesla taky zůstali jen dva, protože jeden se po vojně uchytil v nástrojárně na nákupu, další se stal mistrem a později šel do konstrukce, dva kluci šli za velkýma penězma svařovat po světě potrubí, jeden to podepsal na vojně. Jeden šel taky za lepšíma penězma jezdit pro Ovoce a Zeleninu s Avií a další čtyři taky řešili při inflaci v 90 letech lepší finance, ale tam ani nevím jak a kam.
 

Heli pedály   25. 11. 2021 / 13:59
happypetr   
To já si jako učeň v Metře Blansko pamatuji přesně co jsme dělali... Hořel jim plán výroby, tak zapojili učně a dva roky jsem vrtal díru 6,3 mm do jakéhosi ohnutého plechu v přípravku. Údajně to byl nějaký držák tachodynama do vlaku. Takže nás tam prakticky nenaučili nic... Naštěstí jsme ve třeťáku už chodili do fabriky doma, v Šumperku a když se mě chlapi na údržbě kde jsem byl přidělen zeptali co umím, tak jsem jim řekl že jsem mistr světa ve vrtání díry 6,3 mm... Naštěstí se nás staří machři ujali a naučili nás vše potřebné.
 

Heli pedály   25. 11. 2021 / 14:13
Willhelm   
Ty brďo tak to zas úplně opačný extrém proti mým učňovským časům. No ale zase teď vím, na koho se obrátit, kdybych někdy potřeboval vyvrtat větší počet děr 6,3mm!
My byli jen jednou zachraňovat nějaké JZD, těm sice nic nehořelo, ale v deštivém počasí jim na poli hnily brambory. Od té doby jsme alergický na bahno a hlínu... Na vojně jsme měl kliku, že jak se jelo plácat se v bahně na Libavou a prověřovat připravenost bránit vlast, byl jsem vyvolen zůstat hlídat kasárna. 24h ve službě 4h spánku a zas na 24h do služby mi sice připadlo jako peklo, ale teprve jak se kluci z roty vrátili z Libavé a vyklepávali bahno a hlínu ze všeho ještě dva týdny, jsem poznal, že to byla vlastně odměna a rekreace.
 

Heli pedály   25. 11. 2021 / 14:40
happypetr   
 

Heli pedály   25. 11. 2021 / 22:35
Ctirad
Jó, to my jsme na učňáku taky chodili na pole rozemílat hrudky, ale třeba i sbírat hrozny, to už bylo lepší, jinak ale jsme byli připravováni na profesi opravářů a dokonce ještě i parních lokomotiv, no ale hlavně dieselů. Takže především motory. Na vojně už to bylo lepší, jako kluk od dráhy jsem se dostal k železničnímu vojsku a vyfasoval jsem mašinu a bylo dobře. Základ byla podbíječka, ale občas jsem chodil na diesel loko dělat fíru. Tam jim mé brejle nevadily. V civilu už zase jo, takže znovu dílny. Když jsem před časem pátral po nějaké takové podbíječce, na které jsem jezdil já, abych si ji vyfotil, tak jsem narazil zrovna přesně na tu moji, ASP400 057, stojí v Blavě v železničním muzeu.
 

Heli pedály   26. 11. 2021 / 08:23
ulitej
Ještě , že jsi nevrtal trubku dírou 6,35
 

Heli pedály   26. 11. 2021 / 12:49
happypetr   
Tak jsme zase trošku popojeli...
34912 B / 750 x 338 / IMG_20211126_123339.jpg
34624 B / 750 x 338 / IMG_20211126_123417.jpg
33654 B / 750 x 338 / IMG_20211126_123307.jpg
37365 B / 750 x 338 / IMG_20211126_123319.jpg
 

Heli pedály   26. 11. 2021 / 13:18
Willhelm   
Paráda. Za mě prosím jedna technická - největší nevýhoda mých stávajících pedálů je USB kabel, který vychází z přední strany - kterou mi obvykle pedály doráží ke zdi. Řeším takovýma provizorníma distancema, abych to tlapama nedotlačil až na zeď a nezlomil kablík. Chápu že boční bývod bude mít taky své nevýhody - když bude vpravo, ti co mají PC skříň nalevo budou muset dělat 180° smyčku a naopak. Jak koukám na jakých to máš jeklících, možná optimální kdyby kabel vycházel z té řídící jednotky směrem dolů, pokud to je možné. Zatím si tam kabeláž neumím představit, tak nevím jak to máš plánováno...
 

Heli pedály   26. 11. 2021 / 13:28
ulitej
Použít nějakou takovouto redukci a dodělat dle své dispozice
https://www.aliexpress.com/item/1005002330598813.html?spm=a2g0o.cart.0.0.6af33c00y3T2kd&mp=1

 

Heli pedály   26. 11. 2021 / 13:42
Willhelm   
To se obávám, že vzhledem ke konstrukčnímu řešení pedálů nebude úplně možné...
34710 B / 750 x 524 / 20211126_133236.jpg
 

Heli pedály   26. 11. 2021 / 13:50
ulitej
Tak to je jasné , já myslel , že reguješ na Happykovu konstrukci tak až jednou odejdou do křemíkového nebe tak možná se do nich podíváš.
 

Heli pedály   26. 11. 2021 / 13:51
ulitej
Až doláměš ten kabel.
 

Heli pedály   26. 11. 2021 / 13:56
happypetr   
Ten boční vývod tam právě ničemu nezavazí a navíc má kabel 1,8 metru, takže si myslím že to nebude dělat neplechu.
 

Heli pedály   26. 11. 2021 / 17:28
ulitej
A tady u mě se začíná klubat elekronika s Arduinem ProMicro 4osy/8tlačitek za odborného dohledu a rad Marka
37447 B / 750 x 422 / DSC04871.JPG
 

Heli pedály   2. 12. 2021 / 12:25
happypetr   
Tak ještě elektroniku a jde se testovat...
34259 B / 750 x 338 / IMG_20211202_120359.jpg
34665 B / 750 x 338 / IMG_20211202_120410.jpg
32469 B / 750 x 338 / IMG_20211202_120416.jpg
29151 B / 750 x 338 / IMG_20211202_120348.jpg
29730 B / 750 x 338 / IMG_20211202_121523.jpg
 

Heli pedály   2. 12. 2021 / 12:33
ulitej
Máš to po čertech opravdu pěkně provedené dávám ti ten prst zvedlej nahóru.
 

Heli pedály   2. 12. 2021 / 12:41
Willhelm   
Boží! To chci. Těším se jak začneš brát objednávky.
 

Heli pedály   2. 12. 2021 / 13:26
Pips   
Máš to fakt pěkný! Obávám se, že to asi strašně nutně budu chtít
 

Heli pedály   2. 12. 2021 / 13:44
biblbrox   
Nádherný happíku, fakt krásná práce.

Akorát ještě technická připomínka.
Nejsem si jistej a soudím jenom podle obrázku, který může zkreslovat.
Zdá se mně, že ten podkladový plech pod nohy bude krátký a chtělo by ho to udělat o pár cm delší, protože by ti při vyšlápnutí nemusel stačit.
Ale jelikož odhaduju jenom podle fotky, tak to ber trochu s rezervou




 

Heli pedály   2. 12. 2021 / 13:59
happypetr   
Neboj, jednohlasně jsi byl zvolen jako hlavní tester už z toho důvodu, že heliny jsou tvojí vášní a navíc, když si děláš na helinu i papíry, tak mě nikdo jiný nenapadnul... Jak to bude hotové, tak to zabalím a hupkyšupky do Brna na měsíční testování ( nebo jak dlouho budeš chtít...)
Jsi pro?
 

Heli pedály   2. 12. 2021 / 14:15
biblbrox   
Tak to se neodmítá
 

Heli pedály   12. 1. 2022 / 09:53
happypetr   
Po usilovném vánočním testování pedálů u mistra Broxe se mi pedály vrátily domů s pár výtkami jak a co zlepšit...

1. Bylo mi doporučeno dát na pedály vratnou pružinu. Na vrtulníku Robinson 22/44 který sedlá zmíněný mistr jsou na pedálech táhla a tyto zůstávají v poloze tak jak je nohy opustily. Na druhou stranu po Broxově konzultaci s pilotem MI-17 bylo zjištěno, že tam se to hydraulika snaží tahat do středové polohy...
Takže jsem to vyřešil sundací a zastamdací pružinou ať si to potom každý létavec upraví po svém.

2. Při maximálním sešlápnutí pedálu je (a to je zajímavé) jak u Robinsona, tak i u MI-17 rozdíl mezi šlapkami 15 cm. Můj prototyp měl necelých 10 cm. Podařilo se mi to zvětšit na 14 cm, více to nejde, už by se mezi sebou praly klouby a nebo by nestíhal magnet.

3. Dát tam nějaký pořádný spínač. Brox mi jeden na ukázku poslal a má pravdu, ten se tam bude krásně vyjímat. Navíc si při sešlápnutí krásně cvakne.

4. Plechy na opření paty případně trošku zvětšit. Pro mě jsou plechy dostačující, vyzkoušeno i na pokusné manželce s malou nožkou a taky (sice s brbláním) ale bez problému.

Takže ještě vyřešit větší kryt, který zakryje celou elektroniku a zčásti i táhla. Kdy už jsem u těch táhel, tak u nich jsem vyměnil kluby M10 za menší M8 a trošku jsem je rozšířil, takže odpadlo případné odtržení konektoru s káblem nohou, protože je to celé schované pod zmíněnými táhly a noha se tam nedostane.

Co se týká ceny, tak po konzultaci s Broxem mi vychází 3800 Kč.

https://www.youtube.com/watch?v=0f8ho8AYl08
55482 B / 750 x 422 / Beze jména1.jpg
 

Heli pedály   12. 1. 2022 / 10:19
biblbrox   
Happíku zas to nepřeháněj Mistři tady jsou úplně jiní, já jsem a ještě dlouho budu amatér

S tou středovou polohou u Mi-17 je to trochu jinak.
Tam sice je hydraulika, která dělá pedálům určitý silový střed.
Jenomže se trimuje a hydraulika pedálům udělá nový střed tam, kde se právě nachází.
DeMonteur by k tomu řekl víc.

Takže pro heliny, ať už mají nebo nemají hydrauliku, je lepší nemít pružinu.

Jenomže aby byly pedály univerzálnější a pro létavce letounů s křídlem to nebyl takový nezvyk, tak je určitě lepší mít i možnost pružiny.

Krásná práce
 

Heli pedály   12. 1. 2022 / 10:27
Willhelm   
1. Než jsi začal s vývojem heli pedálů, zvažoval jsem koupi Virpiláckých. Ty sice nejsou primárně helinové, ale všechny mají odpínací/vyměnitelnou pružinu a pružiny (myslím, že jedna je v ceně další za malý příplatek). Ono pro XPL a EC135, H145, Lamu, Mi-2 apod to bude fajn bez pružiny, ale do DCS a Mi-8/17 by se zase pružina hodila. Takže tohle rozhodnutí o sundávacím pérku kvituju s povděkem.
Pružinu bude celkem snadné si pak i sám vyměnit za nějakou s větší/menší silou. Lupání pružiny na videu by asi řešilo - kotvící oko s menším průměrem, nebo jsme na zdravotní technice používali takové speciální bílé mazání na pérka - hezky klouzaly ale hlavně to nechytalo prach - což je velký problém s většinou maziv.

2. Jako konstruktér jsem se nerad pohyboval v nějakých limitních polohách, v praxi to většinou nedělalo dobrotu. Zvaž jestli raději nezůstat na 13cm - jak píšeš pro pohodu kloubů a magnetu. 13 vs 15 je už IMHO celkem nepodstatný rozdíl.

3. Osobně moc podvěsy nelítám, ale spínač na rychlé odhození nákladu se bude hodit asi nejen DCSkářům

4. Mám 10,5 nohu, takže osobně zvětšení opěrných plechů asi ocením.

5. Cena rozumná

6. Od kdy bereš objednávky?


 

Heli pedály   12. 1. 2022 / 10:42
happypetr   
Napiš mi prosím na mejla:

happy.pe@seznam.cz

a domluvíme se. V únoru by to už bylo reálné, jednu objednávku tam už mám. Momentálně finišuji se třemi klasickými pedály.
Petr
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 15:58
orl
Až se jednoho dne rozhoupám pro pedály, asi budu mít jasno kde . Ale potom bych potřeboval plech na větší ploutev než Willhelm --) 46 (12)
V brzké době to ale stejně nebude
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 17:00
Willhelm   
Tvl já mám 10,5 s vysokým nártem a v obuvi už mě neobslouží, kupuju dětské lyže, které jsou mi tak akorát. Největší průser jak to přidělat k noze. Dvanáctky to už nakupuješ v oddělení nafukovacích člunů ne?
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 17:10
xWing   
Hosi, hosi a co mam povedat ja ?
Syn ma velkost 48 kupujeme vyhradne len cez internet zo zahranicia, u nas nema sancu.
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 17:14
orl
Tak to měl spolužák, brusle mu šili na míru a boty z z ciziny nebo na míru, horší bylo že nebyl na takovou nohu vysoký (185 cm), tak to tlouklo do očí.
Já tu 46 beru jako výhodu: V zimě nepotřebuji sněžnice a v obchodě mám hned jasno, projdu regály a vybírám podle čísla ne podle vzhledu, zbydou na mě max 2 druhy
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 17:18
xWing   
Syn ma 207 cm
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 17:23
orl
Tak on musí, aby nepřepadával
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 17:31
orl
Není myšleno špatně já mám 197 a futra doma máme 195, tak si to u něj umím představit, když běžně je vše 2m
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 17:30
Willhelm   
Škoda, že už u nás nejsou ševci co by ti boty ušili na míru. Vozíme 99% obuvi z Asie kde je osmička považována za velkou nohu. Měl jsem kdysi na dílně chlapa s 48, a jemu nešly sehnat pracovní boty. Ale on si někde nechal ušít - a pak jsme mu propláceli účtenku.
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 18:03
OndraT
Ale jo, jsou. Nejsou úplně na každým rohu, to ne, ale existujou, mrkni na Google třeba ruční výroba obuvi. Jen to je holt trochu dražší. Ale dá se nechat si ušít cokoliv, od pantoflí na doma až po pořádný bytelný pohory. Je to jako s brašnářstvím nebo úpravnou oděvů. Nezmizely, jen jich je podstatně míň, ale fungujou dál.

Myslim, že teď je to s botama v pohodě a že jeden není odkázanej na to nosit celej život Prestižky, protože to byly za komoušů (a i pak ještě dost dlouho po nich) u nás jediný dostupný boty pro lidi s velkejma nohama.
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 13:02
happypetr   
Finální verze je hotová a zalétaná. Tímto oznamuji že začínám brát objednávky a příští týden začínám vyrábět první kousky. Na fotce je finální verze ještě s malými plechy na nohy, tyto si nechám a na dalších kusech už budou plechy větší. (I na Willhelmovu pařátu)

https://pedaly-happy-mzm.webnode.cz/heli-pedaly/
36660 B / 750 x 337 / IMG_20220116_111837.jpg
31228 B / 750 x 337 / IMG_20220116_111945.jpg
31185 B / 750 x 337 / IMG_20220116_112020.jpg
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 13:50
ulitej
Ten spínač na odhoz je fakt pěkný.
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 14:42
Willhelm   
Vilém a jeho pařáty už se nemohou dočkat výletu do Šumperka.
Byl jsem první zákazník, nebo mě někdo předběhl?
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 14:52
happypetr   
Druhý ale neboj, budou hotové současně.
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 17:57
OndraT
Nádherná práce!

+++

Až vymyslím, jak skloubit místo pro tvoje GA pedály s tímhle skvostem, tak ti odemě přistane objednávka .
 

Heli pedály   16. 1. 2022 / 19:20
MzM   
Tyjo, ty jsi bůh! Já tu těžce pokulhávám s elektronikou... Ještě že se ozval Laďa...
 

Heli pedály   2. 12. 2021 / 14:39
ulitej
Tak by mě zajímalo na kolik tě přišly ty kloubové hlavice , již několikrát jsem koukal na tyto spojovací tyčky pro auta a vždy jen koukal máš tam také úhel 90 stupňů.
https://www.adrautodily.cz/cs/katalog/detail-zbozi/tyc-vzpera-stabilisator/denckermann/d140256/7733043/?gclid=Cj0KCQiA-qGNBhD3ARIsAO_o7ykQi6P0_NE6mpojaQeMK5kZtld3VRMPjwiQW6tGkh6u1FMmV_G4dZkaAsHKEALw_wcB
 

Heli pedály   2. 12. 2021 / 14:48
happypetr   
Přesně to nevím ale kolem 80 Kč. Kupoval jsem to v Likamě, kam chodím pro ložiska.
 

Heli pedály   2. 12. 2021 / 19:47
Ctirad
Nádherná práce!!!! A pokud by tě napadlo dostavět k tomu i ten vrtulník, věřím že by to dopadlo na jedničku a klidně bych do toho i sednul
 

Heli pedály   2. 12. 2021 / 22:24
Algy   
Kurde, to je lepší než originál! Nabídni to Airbusu.
 

Heli pedály   2. 12. 2021 / 22:49
milo   
Parádna robota !!! Klobűk dole....
 

Heli pedály   5. 12. 2021 / 20:21
MzM   
Njn, o víkendu jsem furt někde lítal, ale slibuju, že zítra večer je sbastlím a úterý ráno posílám....
 

Heli pedály   5. 12. 2021 / 21:09
happypetr   
Super!
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2022 FlightSim.CZ