FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Praha MSFS Jeden příspěvek | Celý strom
Praha MSFS   12. 12. 2021 / 10:50
holmescz
https://cs.flightsim.to/file/24633/prague
 

Praha MSFS   12. 12. 2021 / 11:46
OK-EUU46   
Konečně!!! Hurá... Díky...
 

Praha MSFS   12. 12. 2021 / 12:47
xWing   
To je googlovska-brambrova ?
 

Praha MSFS   12. 12. 2021 / 15:12
OK-EUU46   
Jo, ale je to pekne.. Ja mam rad tyto scenerky, vysledny efekt je uzasny..
 

Praha MSFS   12. 12. 2021 / 15:27
xWing   
A ako su na tom FPS ? Su tiez take uzasne ?
 

Praha MSFS   12. 12. 2021 / 15:45
Willhelm   
Co bys chtěl po scenerce, kde má průměrně každá budova 150t. a stromeček 80t. vertexů?
Nicméně před časem jsem narazil na video, kde někdo prezentoval algoritmus, který uměl počet ploch a vertexů u budov podstatně snížit a narovnat geometrii, že to nevypadalo jako pokrčený hajzlpapír. Se stromy si to neporadilo a ty bylo záhodno nějak odmazat. Takže jasně kdo chce si tímhle sim spolehlivě zaneřádí, ale když se v tom někdo bude ještě chvilku vrtat a odstraní ty dva největší problémy těchto modelů derivovaných z fotogrammetrie, mohlo by to být fajn. Podle mě by ale bylo nejlepší kdyby někdo napsal nějaký základní architektonický algoritmus spíše pro ten fotogrametrický modelář, aby už on plival rozumnou geometrii. Prospělo by to i Googlu, Seznamu a dalším kdo to používají.
 

Praha MSFS   12. 12. 2021 / 15:52
Stew
Napiš to!
 

Praha MSFS   12. 12. 2021 / 15:53
Tragédie v JRD
Hele .. fakt kazdy ten domek má 150 tisíc bodů? není to nějak moc? .)
 

Praha MSFS   12. 12. 2021 / 17:04
Willhelm   
Před 3/4 rokem jsem ten plugin pro ripování 3D modelů z googlu nebo seznamu zkoušel a byl to fakt masakr. Nejvíce vertexů a ploch bylo ale na vegetaci, s tou se však nedalo nělat nic. U domů šlo slučovat plochy a pak dát clean geometry - a vyčistit příliš blízké vertexy, ale i tak jsem se pod 20t. u jednoho městského domu v Ostravě nedostal. Doporučené maximum pro XPL je okolo 10t. pro pozemní objekt s vysokými detaily např. na letišti... takže jsem pokusy s tímhle vzdal. Další problém tam byl jak to mělo dělané textury - jeden objekt dvacet textur, to se sice dalo řešit pomocí placeného Blender pluginu LillyTexturePacker ale i tak, aby to sim utáhl bez citelné ztráty fps, bylo by s tím pořád hafo práce.
 

Praha MSFS   12. 12. 2021 / 15:53
Tragédie v JRD
O tom nepochybuj

ze 40 FPS pád na 7 .. a o se vyplatí

(ale vypadá to hezky )
 

Praha MSFS   12. 12. 2021 / 18:42
ondrys   
Dik za test
 

Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ